Job Description
• Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.
• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.
• Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.
• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl
• All tickets will be logged on the system.
• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.
• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.
Location & Working Time
• Working time:
Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday
• Overtime:
6AM → 9AM, from Monday to Friday
5PM → 10PM, from Monday to Friday
6AM → 10PM, from Saturday to Sunday
Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.
Requirements
Knowledge
• 4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.
• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.
• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)
• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)
• Understanding of information security and application development processes.
Skills
• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.
• Careful, thoughtful, responsible for work.
• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.
Benefits
• Flexible working location, can work remotely or in the office.
• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.
• Understand the mechanism of operating products from offline to online.
• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.
• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.
• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.
Công ty TNHH Avada Group (Mageplaza), Tập đoàn Avada tự hào là một doanh nghiệp trẻ có tốc độ phát triển mạnh mẽ trong lĩnh vực sản xuất và xuất khẩu phần mềm, cung cấp giải pháp Thương mại điện tử hoàn hảo cho các doanh nghiệp trên toàn thế giới. Tập đoàn Avada với tiền thân là Công ty TNHH Mageplaza, được nghiên cứu và thành lập từ năm 2014. Trong suốt giai đoạn phát triển của mình, Tập đoàn Avada luôn nỗ lực để tạo ra những sản phẩm tốt nhất với những tính năng ưu việt, nổi trội, đáp ứng được yêu cầu ngày càng cao của khách hàng. Với sự lớn mạnh không ngừng, chúng tôi luôn ý thức được vai trò quan trọng của nguồn nhân lực trong sự phát triển của công ty. Chúng tôi hiểu được giá trị cốt lõi của công ty nằm ở chính đội ngũ nhân viên và luôn nỗ lực để tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và trẻ trung. Tập đoàn Avada luôn tạo mọi điều kiện có thể để giúp các bạn thỏa sức sáng tạo, trao đổi và học hỏi lẫn nhau.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong nước và nước ngoài
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
- Xây dựng đội ngũ (team building)
Lịch sử thành lập
- 2021: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng