Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Business Development - Nhân viên phát triển kinh doanh (B2B) - TP.HCM
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
16/09/2024
Hạn nộp hồ sơ:
16/10/2024
Hình thức:
CONTRACTOR
Kinh nghiệm:
1 - 2 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country
- Engagement with clients and understanding fulfillment requirements, and work with internal stakeholders to provide solutions
- Work closely with various stakeholders, including Marketing, Product, Project and other teams to close funnels through bottom of funnel exercise/approach
- Responsible for planning and implementing sales, marketing and product development programs, targeted towards existing and new NinjaVan customers.
- Work on complex commercial negotiations with clients, including cross selling various products aiming to push for new wins
- Work closely on contract negotiation and engagements between clients and legal team.
- Handle inquiries and performs related duties including ad hoc and Fulfillment related tasks as assigned
- Tương tác với khách hàng và hiểu các yêu cầu thực hiện, đồng thời làm việc với các bên liên quan nội bộ để cung cấp giải pháp
- Phối hợp chặt chẽ với các bên liên quan khác nhau, bao gồm kênh Tiếp thị, Sản phẩm, Dự án và các nhóm khác để tiếp cận khách hàng
- Chịu trách nhiệm lập kế hoạch và thực hiện các chương trình bán hàng, tiếp thị và phát triển sản phẩm, hướng tới khách hàng NinjaVan hiện tại và khách hàng mới.
- Làm việc trong các cuộc đàm phán thương mại phức tạp với khách hàng, bao gồm bán chéo các sản phẩm khác nhau nhằm thúc đẩy kênh bán hàng mới
- Phối hợp chặt chẽ trong quá trình đàm phán hợp đồng và cam kết giữa khách hàng và nhóm pháp lý.
- Thu thập thông tin chi tiết về thị trường để tạo ra các cơ hội kinh doanh Fulfillment
- At least 1-3 years of extensive experience in sales, business development and marketing
- Experience in 3PL logistics business development, particularly fulfillment and warehousing
- At least College / Degree in any field
- Sales/ Business development or account management experience in Ecommerce Logistics market
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel) and Google Workspace (Docs, Slides, Sheets, Forms)
- Ít nhất 1-3 năm kinh nghiệm về bán hàng, phát triển kinh doanh và tiếp thị
- Kinh nghiệm phát triển kinh doanh hậu cần 3PL, đặc biệt là hoàn thiện đơn hàng và kho bãi
- Tối thiểu bằng Cao đẳng/ Đại học ở bất kỳ lĩnh vực nào
- Kinh nghiệm bán hàng / phát triển kinh doanh hoặc quản lý tài khoản trong thị trường hậu cần thương mại điện tử
- Mối quan hệ làm việc hiện tại mạnh mẽ với khách hàng
- Thành thạo Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel) và Google Workspace (Docs, Slides, Sheets, Forms)
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country
Khu vực
Avery Dennison
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Cụm 7-2, đường M7, khu công nghiệp Tân Bình mở rộng, Phường Bình Hưng Hòa, Quận Bình Tân, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Avery Dennison là thương hiệu chuyên cung cấp các loại giấy in tem nhãn với chất lượng hàng đầu thế giới. Các ứng dụng và công nghệ của Avery Dennison được ứng dụng rộng rãi trong các ngành công nghiệp sản xuất trên thị trường, nhất là trong ngành quản lý công nghiệp bằng các mã vạch và dãy số. . Avery Dennison đã tồn tại trong hơn 80 năm và đã đạt được danh tiếng vững chắc với sự đổi mới và chất lượng hàng đầu trong ngành công nghiệp.
Review Avery Dennison
3.8
28 review
04/05/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên kế hoạch
tại Hồ Chí Minh
Ok lợi ích, sự gắn kết của nhân viên(GL)
10/04/2024
★
★
★
★
★
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng
tại Long An
Môi trường tốt cho người mới ra trường hoặc người thích phong cách làm việc kiểu Mỹ(GL)
20/11/2023
★
★
★
★
★
Đại diện kinh doanh/ Sales Representative
tại Hồ Chí Minh
Lương cao, môi trường thân thiện, phúc lợi tốt
Những nghề phổ biến tại Avery Dennison
Bạn làm việc tại Avery Dennison? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Avery Dennison
Click để đánh giá