Các phòng ban đang tuyển dụng tại Cộng Cà Phê

Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật

Việc làm Cộng Cà Phê

Cập nhật 07/02/2025 16:08
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Cộng Cà Phê
Universal Banking Officer (40001601)
Cộng Cà Phê
33 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder responsible for:

  • Ensure to advise and provide personal financial products and services in accordance with customer needs, in order to bring the best experience to customers.
  • Ensure compliance and minimizes risks when processing transactions, providing products and services to customers.

Key Accountabilities (1)
  • Carrying out transactions and providing services:
  • Perform work in accordance with policies, regulations, procedures, internal guidelines... and service quality commitments (SLAs)
  • Perform cash and non-cash transactions for customers (such as opening accounts, receiving deposits, etc.) in accordance with TCB's procedures.
  • Update TCB's product informaiton, regulations, procedures, Marketing program, Sales Campaign and guidelines to provide services to retail customers in the fastest and best way
  • Receive and resolve customer requests and complaints in accordance with Techcombank's regulations.
  • Receive customers' opinions on products, processes, services, policies... to have recommendations for related departments for improving product, process and policy
  • Consulting: Identify opportunities for upselling, cross-selling, consulting and providing personal financial products and services suitable to customer needs
  • Receive and understand customer information to advise and provide products and services suitable to customer needs or introduce to positions according to regulations to bring the best experience to customers. Client.
  • Identify opportunities for upselling and cross-selling during the transaction process and encourage customers to use other products.
  • Exploit, consult, and provide personal financial products and services suitable to customer needs according to the assigned customer list in each period.
  • Ensuring correct and complete advice on personal financial products and services and in accordance with customer needs
  • Develop customers through sales channels according to the bank's orientation from time to time
  • Effective management: Manage plans and business results
  • Develop and implement individual business plans to achieve assigned business targets.

Key Accountabilities (2)
Report And Checking

  • Check transactions/documents arising during the day
  • Reconcile transactions and cash amounts, ensure the balance in the cash fund reaches zero after the end of trading hours
  • Check the documents that have accounted for the previous day's transactions.
  • Prepare daily reports after trading hours end
  • Be a member of the ATM fundraising team at the branch/transaction office/neighborhood.
  • Perform other tasks as assigned by the Supervisor/Instructor Team Leader.

Key Accountabilities (3)
Human Resources: Developing people & building a corporate culture

Self Development

  • Fully participate in TCB's training programs
  • Always have the spirit of self-learning in work and life
  • Proactively build personal development plans.
  • Always have an open attitude to share information with others and be willing to accept change.
  • Take ownership and responsibility in work, aiming for outstanding results.

Build corporate culture at the unit

  • Build a culture of cohesion and encourage colleagues to achieve success.
  • Be fully aware of Techcombank's organizational culture and perform tasks in the spirit of TCB's 5 core values and behavioral standards, demonstrating Techcomer's DNA.

(*) Perform other tasks as assigned by superiors from time to time."

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Graduated bachelor preferably in majors: economics - finance - banking.
  • At least 03 years of experience in the banking sector
  • Proficient in office skill
  • English ability: Not Apply
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Cộng Cà Phê
Cộng Cà Phê Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 94 Đường Láng, Quận Đống Đa, Hà Nội

Câu chuyện Cộng bắt đầu vào năm 2007. Cửa hàng đầu tiên là một tiệm giải khát nhỏ trên con phố cà phê lâu đời tại Hà Nội - phố Triệu Việt Vương.

Cộng đơn giản được lấy cảm hứng từ chữ cái đầu tiên trong câu Quốc hiệu: "CỘNG HOÀ XÃ HỘI CHỦ NGHĨA VIỆT NAM"

Sứ mệnh của chúng tôi là khơi dậy trí tưởng tượng và mang đến cho khách hàng những trải nghiệm cảm xúc khác biệt về Việt Nam.

Chúng tôi đang không ngừng sáng tạo với mục tiêu là tiến xa hơn để mang Cộng đến với thế giới; lan toả và truyền cảm hứng khác biệt bằng trái tim của mỗi thành viên.

Những nghề phổ biến tại Cộng Cà Phê

Bạn làm việc tại Cộng Cà Phê? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cộng Cà Phê

Cộng Cà Phê

Click để đánh giá