Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Treasury Transaction Processing:
- Daily payment for tax, electric, telephone, local charge and others if any urgent
- Twice payments per month after finished checking documents on system
- Monitor fees, interest, and CASA balances.
- Monitor, follow & execute interest & principal repayment for loan
- Process new drawdowns and deposit transactions.
- Open. maintain and update bank accounts/bank services & KYC from banks.
- Execute & follow internal and external fund transfers.
2. Reporting and Reconciliation:
- Cash report per week
- Download and review bank statements & perform bank reconciliations.
- Reconcile month-end transaction details for funding.
- Monitor receivable Report AR – GT chanel
3. Audit, Compliance and Support Tasks:
- Assist in internal and external audits of bank/ transactions
- Track and confirm bank audit requests and responses.
- Perform general administrative duties and document filing.
- Back up Treasury team operations.
- Working conditions:
- Workplace: 08 Phan Dinh Giot, Ward 2, Tan Binh dist., HCMC.
- Working hour: 08:30 - 18:00 (Monday - Friday)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in finance, accounting, or a related field.
- Minimum 2 years of experience in management role in treasury function.
- Proficient in Microsoft Office, specifically Excel.
- Understanding of cash management, liquidity management, financial risk management
*Benefits:
- Annual bonus (avg. 1.2 month);
- Annual health insurance: First beneficiary (employees) and 1 contingent payees (relative);
- Anual Performance bonus;
- Labor day bonus;
- Mid-Autumn bonus;
- Absenteeism bonus;
- Reward for Outstanding employee/dept;
- Insurance pay on total salary;
- Free products;
- Marital/Funeral/Sickness support;
- Touring trip/Touring fee;
- Birthday gift;
- Int'l Women day's gift;
- Vietnamese women day's gift;
- Year-end gift;
- No interest loan for emergent needs;
- Training on the job.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 13 Tr - 20 Tr VND
Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt được thành lập và hoạt động từ tháng 4/2009, với lĩnh vực hoạt động chính là: Dịch vụ cung ứng lao động (Outsourcing Services); Dịch vụ Hợp thực hóa lao động (Staffing services); Dịch vụ Tính lương (Payroll services); Dịch vụ Hỗ trợ bán hàng (Fieldforce services); Dịch vụ Bảo hiểm xã hội (Insurance services); Dịch vụ hỗ trợ hành chính (Back office Services); Dịch vụ thuế thu nhập cá nhân (Personal income tax Services)
Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt được cấp phép hoạt động cho thuê lại lao động tháng 1/2015; hiện nay giấy phép đã được gia hạn và vẫn đang còn hiệu lực; Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt được cấp phép hoạt động lĩnh vực giới thiệu việc làm từ tháng 10/2020
- Sứ mệnh Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt Trở thành nhà cung cấp các giải pháp về nguồn lực được đối tác và người lao động lựa chọn đầu tiên và lâu dài.
- Tầm nhìn Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt Mang sự thịnh vượng đến đối tác và người lao động thông qua hoạt động cung cấp các giải pháp toàn diện về nguồn lực.