Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Planning Assistant Manager – Omni Channel
Xây Dựng Việt Hàn
31 việc làm
5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
01/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions
- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Khu vực
Xây Dựng Việt Hàn
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 14 ngách 367/109 Cửu Việt 2, Trâu Quỳ, Gia Lâm
Công tyTNHH Đầu tư Phát triển và Xây Dựng Việt Hàn được thành lập ngày 20/05/2010 với tên gọi ban đầu là Công ty TNHH Sản xuất nội thất và Xây Dựng Việt Hàn trên nền tảng của công ty TNHH Nội thất Hàn Quốc trước đây. Cơ sở vật chất ban đầu gồm một xưởng sản xuất đồ nội thất và một xưởng sản xuất gia công Cơ khí, nhôm kính phục vụ các công trình Xây Dựng, với trang bị thiết bị máy móc hiện đại, đầy đủ, và đội ngũ cán bộ chuyên nghiệp, có tinh thần trách nhiệm và công nhân viên lành nghề.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Tất cả các yếu tố đó là cơ sở, tiền đề để Công ty phát triển mạnh hơn, hoàn thiện hơn trong lĩnh vực xây dựng nói chung và Xây dựng nhà xưởng công nghiệp nói riêng.
Những nghề phổ biến tại Xây Dựng Việt Hàn
Bạn làm việc tại Xây Dựng Việt Hàn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Xây Dựng Việt Hàn
Click để đánh giá