Mô tả công việc
Customer Service main responsibilities are in “Order to Cash” process from receiving order up to billing including order processing & deliveries, invoicing, cross division communication, handling routine and complex inquiries and complaints.
Responsibilities:
• Receive and proceed all incoming PO and prepare appropriate administration and communication to meet all requirement (price, credit, ATP stock …)...
Yêu cầu công việc
• Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
• Experience in order management and customer service area.
• Has a Diploma / Bachelor’s degree or equivalent.
• Ms. Office.
Quyền lợi được hưởng
Aon Insurance, 3 days sick Leave
15 Days of Annual Leave
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.