Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Your responsibilities:
· Manage customer touchpoints along the customer journey, ensure a seamless and consistent omni-channel communication experience.
· Develop and deploy customer satisfaction measures
· Plan and execution of customer and prospect care programs to enhance customer satisfaction
· Administrate customer cases and report to line manager, coordinate with relevant departments to ensure timely follow-up and maximize customer satisfaction.
Yêu Cầu Công Việc
Your qualifications and competencies:
· Degree in External Relations, PR Communications, Sales, Business Administration, Law, Public Service or related field
· At least 5 years of solid working experience in customer service for high-end hospitality, healthcare, banking, insurance, automotive industry or similar
· Proficient MS Office skills (Outlook, Word, Excel, PPT…)
· Logical thinking, process-focused ability
· Excellent negotiation and interpersonal skills, customer service orientation
· Fluency in verbal and written Vietnamese communication skills
· Cross-functional collaboration ability and strong team player
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.