CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Customer Service Executive
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Tới 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 17 Ngõ 167 Tây Sơn, Quang Trung, Đống Đa, Hà Nội

Mô tả công việc

• Provide information about the company and car rental services to customers.

• Receive information and respond to customers via email, phone: car information, quotation, booking confirmation (doesn’t require searching for customers, only receive/confirm bookings, quotes according to the requirements of our traditional customers)

• Insert the confirmed bookings on the company's software.

• Directly participate in solving unusual issues occurring outside the booked program (incident resolution)

• Coordinate with the other departments to control the service according to the company's process: vehicle type, pick-up time, pick-up point and accompanying services: tissue, water...

• Complete other tasks in need.

Yêu cầu công việc

• Qualifications: Graduated from College, University majoring in Transport, Tourism, Economics, Commerce, Marketing, Foreign Languages and related majors.

• Minimum 1 year experience. Travel or transportation experience is preferred.

• Enthusiastic, competence, accuracy in working under high and continuous pressure.

• Ability to work independently and in teams.

• Professional Skills:

+ Good command of using common Office software such as Word, Excel, Ms Outlook...

+ Good command of English in writing skill

+ Business letter writing skill.

Quyền lợi được hưởng

• Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance according to regulations.

• Monthly Salary and allowances: Competitive and On Negotiation.

• Annual salary increases from 5%-30% depending on capacity and quality of work.

• 13th month salary, labor contract and insurance as per Vietnam Labor Law.

• Day-offs and yearly leaves as per Vietnam Labor Law.

• Working/Training opportunities at one of the biggest, most professional companies in Tourism transportation.

• Promoting chances for long-term commitments and devotions.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá