CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Customer Service Specialist
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.
Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding "Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit" disputes as needed;
Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
Daily update the data of Power BI.Yêu Cầu Công Việc
1. Education
Bachelor's Degree in Finance & Accounting/ Business Administration/ English Language, etc.;
2. Experience:
1-2 years of experience in customer care and support
3. Skills and Abilities
Fluent English communication;
Honesty, integrity, reliable and hard working;
Numerate, analytical, logical mindset;
Good communicating and negotiating skills;
People-oriented, fast-changing and multi-tasking ability;
Strong problem-solving skill;
Strong using Excel and common office software applications skill is a plus.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá