Mô tả công việc
Responsibilities:
Identifying and assessing customer needs to achieve satisfaction.
Answer incoming calls and address customer inquiries in both English and Vietnamese.
Receive and respond to customer&039;s feedback.
Resolve customer issues and complaints promptly, professionally, and politely.
Assist other departments within the company as needed.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Skills in using computers and office software (Excel, Word).
Due to the nature of night shifts, the ability to manage schedules and workload is necessary to maintain health and well- being for nighttime work.
Excellent communication skills (listening, speaking). Good English communication skills are a strong advantage. (English level IELTS 5.5- 6.0 or equivalent)
Empathy, patience, problem- solving skills, and the ability to work well in a team environment
Experienced in customer care or call center is an advantage.
Have responsibility, adaptability, and the ability to handle work pressure.
Own a laptop/PC to support Work From Home (WFH) in case of emergencies.
Quyền lợi
Probation: 2 Months
Training opportunities:
Flexible working hours.
Youthful, modern, and comfortable working environment.
Opportunities for skill development and personal growth.
Benefits:
Salary: 10,000,000- 12,000,000 VND + KPI bonus + Allowance
Comprehensive training and provided with relevant materials.
Supplied with equipment and support necessary for the job.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-01 18:35:03
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.