Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Operation Manager (Nationality. Japanese)
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
18 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/10/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- tầng 17 và 20 toà nhà VTC Online, số 18 phố Tam Trinh, Minh Khai, Hai Bà Trưng, Hà Nội.
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Cao Đẳng
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 3 năm
Ngày đăng tuyển
13/09/2024
Số lượng tuyển
1
Yêu cầu ngôn ngữ
Tiếng Anh Tiếng Nhật
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Quản Lý Điều Hành
Mô tả công việc
- Build, lead, and manage the operations team, providing guidance and support to ensure high performance.
- Develop and implement operational strategies to support business objectives and improve efficiency.
- Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client’s KPIs and targets.
- Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
- Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
- Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
- Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
- Nationality: Japanese
- Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or related fields.
- Minimum of 3 years of experience in operations management, preferably in the BPO industry.
- Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
- In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
- Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
- Proficiency in English and Japanese.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiable
- Housing allowance; lunch allowance & transportation allowance.
- Promotion opportunities
- Periodical bonus: twice/year
- Position promotion, salary review: once/year
- 13th month salary
- Insurances followed Vietnamese Labor Law
- Bonuses, gifts for Holidays
Khu vực
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.
Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Click để đánh giá