CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Operation Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 27/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Thủ Đức

Chi tiết công việc

JOB DESCRIPTION
● Collaborate with the CEO in setting and driving organizational vision, operational strategy, and hiring needs; enhance procedures and policies to align with the company's growth;
● Translate strategy into actionable goals for performance and growth, helping to implement organization-wide goal setting, performance management, and annual operating planning;
● Oversee company operations and employee productivity, building a highly inclusive culture
ensuring team members thrive and organizational outcomes are met;
● Oversee budgeting, reporting, planning, and auditing;
● Participate in expansion activities (investments, acquisitions, etc.);
● Monitor performance by tracking and establishing corrective measures as needed, and
prepare detailed reports, both current and forecasting;
● Ensure all legal and regulatory documents are filed and monitor compliance with laws and
regulations;
● Maintain and build trusted relationships with key customers, clients, partners, and
stakeholders;
● Other duties as assigned by the CEO.

JOB REQUIREMENT
● Bachelor‘s Degree in Finance, Economics, Business Administration, Marketing, Foreign Trade;
● At least 5 years of experience;
● Meticulous, thoughtful, proactive at work;
● Experience in quality management and process assessment
● Good common sense, subtle ingenuity, good observation and problem-solving skills, flexible
and result-oriented;
● Strong ability to analyze data, situations, use charts (SWOT, PESTLE...) in business;
● Willing to follow up with employees and make sure their tasks are handled smoothly;
● Be able to diagnose and solve problems quickly and have foresight into potential issues;
● Confidence in communication and has good opinions and presentation skills;
● Professional verbal and written communication skills in English (equivalent to IELTS 7.5);
● Understand your responsibilities and proactively arrange, provide solutions and handle work
effectively;
● Being familiar with IT knowledge and terms is a plus.

WHAT WE CAN OFFER
● 15 days off.
● Performance review and salary adjustment 2 times a year.
● Lunch and parking allowance.
● Monthly team-building activities.
● Company trip.
● Private health check.
● PVI insurance.
● Company sponsored social events and gatherings.
● Regular training and team sharing sessions.
● Free fruits, snacks and coffee at the pantry.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá