CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
[BPO] - Customer Service Team Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 50 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

Responsibilities:
Acquire and update knowledge of Microsoft products, support offerings, and licensing structure on an on-going basis.
Acquire and update knowledge of all Microsoft tools and associated working processes.
Manage CSRs
Provide feedback & coaching to CSRs to improve service quality.
Assure compliance of metrics & procedures on behalf of CSRs
Contingency Plan Implementation and Activation
Monitor balance of workload and CSR availability
Handle escalations from CSRs
Review daily, weekly, monthly and quarterly operational reports
Manage CSR readiness by communicating policies & procedures to the team.
Motivate CSRs and boost team morale.
Provide Improvement Action Plans, Feedback and reports to Microsoft.
Job Requirements:
Have at least 1-year experience in OM, Assistant Operations Manager or at least 2-year experience in Supervisor role in BPO, Contact center industry.
Experience in managing the size from 50 employees. Excellent speaking and writing in English.
Experience in managing performance targets desired.
Proved ability to do staffing and scheduling.
Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
Strong determination for KPI achievement.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement. Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá