Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
You’ll be responsible for assisting the marketing department for all Minthacare brands. Your main goal is to coordinate with different channels (online and offline) to ensure good implementation of marketing campaigns defined by the management and ensure all targets are achieved.
Scope of Responsibilities
- Trade activities Monitoring following projects: Coordinating well with other team (Medical, Retail) to implement POSM, promotion box,... ensure following the campaign timeline and quantity
- Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers: Monitor partnership activities with retailers: monthly social post, minigame, livestream planning,…
- Promotion: Keep & checking POSM/ GWP stock (local production)
- Evaluation & Report: Monitor and report for activation and in-mall events
- Budget Management: Follow up all the cost of Trade Consumer Team
- Cross Functional Collaboration: Extensive cross-functional collaboration including with field sales, brand marketing, designer and finance.
- Follow up operational tasks: Follow up and manage well the paperwork related to BTL activities: promotion registration, supplier/agency documents,…
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business and any relevant discipline.
- At least 1 year of experience in trade marketing (FMCG, Beauty or Cosmetic)
- Good working attitude and logical thinking.
- Good at English Communication, proficiency in MS Office.
- Have knowledge in design and contents.
- Willing to travel upon job required
Benefit
- Liberty Health Insurance
- Full SHUI of Basic salary
- 13th-month salary
- Yearly bonus
- Discount code for employee
- Happy hour party, team building party, company trip, ...
- Professional working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 1991, từ một xưởng sản xuất nhỏ hiện tại GREE đã phát triển thành là một tập đoàn hàng đầu thế giới về điều hòa không khí. GREE là thương hiệu điều hòa số 1 thế giới năm 2015 do tập đoàn nghiên cứu thị trường EUROMONITOR INTERNATIONAL bình chọn. Năm 2015 GREE đạt doanh số 25 tỷ USD, tốc độ tăng trưởng đạt 38% so với cùng kỳ năm trước và năm 2020 được xếp hạng 246 trong danh sách 2000 công ty lớn nhất theo bình chọn và thống kê của Tạp chí Forbes.