Duties and responsibilities include, but are not limited to:
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clients
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clientsYêu Cầu Công Việc
Education
Diploma/degree in any fields.
Knowledge of customer service...
Experience
Experienced in relevant position in 1-2 years.
Required Skills
Good Korean communication is preferable
Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
Proficient in Microsoft Office applications.
Highly adaptable to a fast-paced and dynamic environment.
Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
Able to work under pressure and handle high volume of work.
Others: Good knowledge of Korean market is preferable.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.