Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Diag:
Diag is a modern, technology-driven diagnostic laboratory. We are fast growing business providing high quality diagnostic services to millions of patients. We proved ourselves as a trusted partner for healthcare organizations and independent professionals, offering an extensive range of laboratory tests used to assist in the diagnosis, monitoring, and treatment of diseases and medical conditions.
We are building the most tech and talent advanced laboratory in Vietnam and put technology in the core of our business building an ecosystem of lab and health-tech products aimed to provide better service and better care for our customers and partners through excellent user-centered digital experiences.
Job description:
● Conduct generative and user research prior to working on a new website and other projects, designer for the further development of sapoche / our clinical platforms and integration into driving the consumer and doctor experience. *
● Process research insights and communicate them to the team (personas, user journeys, etc.)
● Initiate iterative research to better understand users’ needs, to validate ideas, and to gather feedback and insights
● Work with the team on the concept of the product, define IA (Information Architecture), user flows, and other needed materials
● Transform research insights into design solutions
● Work with a design system (on Figma) that is used across all Diag’s solutions, including your projects
● Design wireframes, mockups, and build prototypes
● Conduct usability testing, observations, contextual inquiries, and user interviews
● Constantly improve the product by identifying UX problems through research results, and deliver better user experience
● Maintain consistency with other designs and within your designs
* Some projects may already have research available, whether partial or full.
Yêu Cầu Công Việc
Job requirements:
● Good/great proficiency in English
● Multi-year experiences in product design and UX/UI
● Experience working on Figma, including use of libraries and components
● Portfolio with visually appealing, and well explained design decisions
● Solid knowledge of design fundamentals and being able to put it into practice
● Sense for prioritization and ability to manage multiple projects simultaneously in a fast-paced environment
● Being able to make reasoned decisions and provide explanation that supports the solution
● Experience with healthcare products or any kind of PMS (Process Management System) a plus but not required
Personal traits
● Responsible and professional
● Takes full ownership and accountability
● Design Thinking approach to users
● Constantly works on self-improvement
● Knows to receive feedback and give feedback
● Leads the design projects with confidence
● Willing to be dynamic and flexible in daily work
● Responsive with a friendly approach
● Loyal to the good outcome, to the team, and to the organization
● Reliable and ready to grow as a team
● Helpful certificates: UX (User Experience) – this can be: UX research, methods & practices, etc/ UCD (User-Centered Design)/ HCD (Human-Centered Design)/ HCI (Human-Computer Interaction)/ IxDF/IDF (Interaction Design Foundation)
This position is fulltime and working location is at 414-420 Cao Thang Street, Ward 12, District 10, Ho Chi Minh City.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 40 Tr - 60 Tr VND
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt