Mô tả công việc
Supervise and coordinate unloading of inbound/outbound shipments
Maintain teamwork, productive working environment
Respond to customer’s emails and escalations for activities in a timely manner
Comply with the safety environment policy and company regulations.
Direct communicate with Customers to receive inquiries for transportation & customs
Direct communicate with relevant parties for requested information to prepare documentation for transportation and custom inquiries
Maintain good relationship with customers and subcontractors
Conduct operation in line with SOPs, work instructions
Send invoices and shipments documents to request payment from customers
Complete all necessary records and reports in a timely and accurate.
Prepare related documents for the shipment/order.
Input data accuracy and well update in system
Strictly follow safety policies and client’s requirements and regulations
Ensure that the work schedules are correctly implemented and that jobs are effectively assigned and properly completed.
Verify required inbound/outbound paperwork with drivers, ensuring that all products are properly counted.
Yêu cầu công việc
Proficiency in computer software like MS Office, typing;
Graduated with major in Economics, Logistics, Foreign trade,...
Good interpersonal and negotiation skills;
Customer oriented mindset, clear pronunciation, efficient and "can do" attitude, good team player
Good at Cambodian and Chinese.
Have experience at the same position and in Logistics company.
Quyền lợi
Social insurance contribution is 75- 80% of salary.
Salary ranges from 13- 17 million VND/month, negotiable.
Benefits for holidays, Tet, birthdays, annual health check- ups, ETC., in accordance with legal regulations.
Opportunities for learning and career advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 02:40:02
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt