PURPOSE OF THE POSITION
The Territory Manager VI is responsible to perform field sales in developing and acquiring new businesses. The incumbent works as a channel among sales, marketing and senior management by implementing planned strategy within the sales force.
ESSENTIAL JOB FUNCTIONS
- Executes sales strategy to meet/exceed given sales target.
- Identifies and builds strong relationship with all KOLs.
- Customer cold calling, direct sales through product introduction and presentation. This may include working with current accounts or with investigational sites and customers where product acceptance has not been established.
- Delivers efficient and quality technical service for assigned products that maximizes patient benefits and reinforces the message to the customer.
- Keeps informed on the up-to-date industry trends and regulations.
- Attends and resolves customers’ queries promptly.
- Involves in preparation of tenders and professional congresses.
- Complies with Company policies and practices.
BASIC QUALIFICATIONS
- Bachelor’s degree, preferably in Bio Science/Engineering/Healthcare or equivalent.
- A minimum of 2 years healthcare industry experience with proven track record in medical device sales to doctors/hospitals.
- Experience in tender management, involve or implement tender processes before.
- Able to identify, establish and develop relationships with doctors to support company product lines.
- Good knowledge of working in sterile room environment and medical device product lines through direct physician interaction and procedural consultation.
- Knowledge of providing clinical support to Surgeons during procedures a plus.
- Excellent interpersonal and presentation skills.
- Self-motivated and driven.
Công ty TNHH Dịch vụ Thực phẩm và Giải khát Việt Nam (VFBS) chuyên nhượng quyền các thương hiệu thức ăn nhanh nổi tiếng hàng đầu nước ngoài như Domino's Pizza, Burger King, Popeyes.
Cùng với chuỗi cửa hàng và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất cả nước, VFBS cam kết mang đến chất lượng dịch vụ đúng tiêu chuẩn mà khách hàng mong đợi từ thương hiệu nổi tiếng toàn cầu này.
Chính sách bảo hiểm
- Nhân viên được đóng bảo hiểm đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2010, công ty TNHH DV Thực phẩm & Giải khát Việt Nam (VFBS) là công ty thành viên thuộc tập đoàn IPP (Imex Pan Pacific)
Mission
Tầm Nhìn
- Trở thành công ty dịch vụ ẩm thực hàng đầu Đông Nam Á và là nơi hội tụ những tài năng sáng giá của khu vực.
Sứ Mệnh
- Trở thành đối tác dịch vụ số Một tại Việt Nam cho các thương hiệu hàng đầu thế giới
- Nâng tầm trải nghiệm ẩm thực đến khách hàng
- Kiến tạo môi trường làm việc lý tưởng - đáng mơ ước, luôn quan tâm, phát triển và đầu tư vào con người.
Giá Trị Cốt Lõi
- Con người
- Chính trực
- Tôn trọng
- Trách nhiệm
- Chuyên nghiệp
- Kết quả