Việc làm Fusion Group

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Fusion Group
Office Service Assistant Manager
Fusion Group
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
General Information
Division : Finance
Department: Office Service & Procurement
Job Title : Office Services Assistant Manager
Location : The Mett - HCMC
Report to : Office Service & Procurement Manager
No. of subordinates: 1
Job Summary
The job holder is responsible for managing the administrative of the overall Company and OS team activities as well as day-to-day operations of a variety of OS. Ensure smoothly operation of nationwide offices according to business plan & budget control. Setting up Office service policies and follow to comply with policies of Company/ Group. Sourcing of suppliers for the overall needs of the company to obtain products of the right quality and quantity at the right price and time and from the right sources. Manage the requisition preparation process to trigger the procurement of goods and services by conducting analysis of the approved plans and verification of Company's need.
Key Roles & Responsibilities
1. Office Service:
- Managing, evaluate and monitor the performance of 3rd parties and implement appropriate plan to deliver facility management services across all sites of the Company
- Review, supervise offices rental fee, parking, electricity, other fees paid on time.
- Develop and implement OS plans and review protocols that aligns with the operating plan.
- Provide employees with guidance in handing difficult or complex problems or in resolving escalated complains or disputes.
- Oversee the acquisition, distribution and storage supplies and shared service such as mailing, printing, copying, cleaning and maintenance.
- Create and administers budgets for suppliers, equipment and contract services.
- Monitor any construction or renovation projects to ensure plan requirements and applicable health, safety are met.
- Prepare, negotiate, analyze and review contracts for services providers, equipment, supplies, material, Facility Management.
- Prepare & review maintenance and other recurring schedules and report for accuracy and efficiency.
- Plan in-house or off-site activities like parties, celebrations and conferences.
- Reporting to the high level on issues of Office service activities.
2. Property management:
- Communicate with landlords to negotiate the Lease Contract terms & conditions as assigned.
- Co-operate with Procurement Team to Follow up requests from other divisions to open new offices.
- Co-operate with Procurement Team to Prepare moving plans for offices renovation.
3. Team management: responsible for OS team as well as individual staff performance
4. Other tasks : as assigned if anyJob Requirements
1. Qualification:
- University degree with major in business administration, economics, finance
2. Work Experience
- More than 8 years of relevant experience in office services, property management
- Practical experience in a business-driven culture and customer service-oriented atmosphere and multi-national corporations
- Experience in managing group/regional reporting and approval processes
3. Knowledge
- Familiar with negotiation, contract process and documentation
- Full understanding on legal/compliance related matters: conflict of interest, anti-bribery & corruption, anti-money laundering & countering terrorism financing, anti-fraud
4. Skills
- Demonstrate strong leadership and creative thinking
- Strong interpersonal and communication skills
- Good financial and business acumen
- Advanced English and Vietnamese languages
- An effective team player
- Excellent interpersonal skill
5. Attitude
- High sense of integrity and responsibility
- Pleasant attitude
- Teamwork spiritThưởng
Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary
Chăm sóc sức khoẻ
Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children
Nghỉ phép có lương
14 - 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Fusion Group Co, Ltd được thành lập vào năm 2015 bởi Tổng giám đốc Cho Young Jun, ông có niềm đam mê cháy bỏng với vật nuôi, đặc biệt là chó mèo. Ông đã nghiên cứu rất nhiều về vật nuôi và thức ăn vật nuôi favorit. Ông thực hiện phân tích các thành phần của tất cả các nhà sản xuất thức ăn vật nuôi cao cấp trên thế giới. Dựa trên thực tế ông phát hiện ra các công thức có thể tạo ra một tiêu chuẩn dinh dưỡng lý tưởng cho vật nuôi, sản phẩm ông tìm ra chính là ANF – một sản phẩm hữu cơ nổi tiếng số 1 ở Hàn Quốc

Từ chính niềm đam mê thú cưng của mình, ông thành lập công ty riêng mang tên Fusion Group Co, Ltd tại Việt Nam. Trải qua hơn 5 năm, Fusion Group đã đạt được những thành công đáng kể. Fusion Group tin rằng trong tương lai không xa Fusion Group sẽ là một tập đoàn tự sản xuất thức ăn cho thú cưng uy tín, chất lượng!"

Tiền thân của Công ty TNHH Fusion Group là một cửa hàng kinh doanh đồ thú cưng nhỏ - chuyên bán thức ăn, đồ dùng và các dịch vụ spa làm đẹp cho thú cưng đầu tiên tại Việt Nam thành lập năm 2010. Quy mô ban đầu của Công ty chỉ là một cửa hàng nhỏ có 4 - 5 nhân viên, với số vốn ít ỏi, bất chấp nhiều khó khăn và thách thức, vị lãnh đạo trẻ đã “khởi nghiệp” từ cửa hàng bán lẻ nhỏ thu về lợi nhuận không cao nhưng vẫn quyết tâm thực hiện, trước nhất là vì mục tiêu cung cấp sản phẩm, dịch vụ chất lượng tốt nhất dành cho thú cưng và sau đó là khẳng định uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường.

Thế mạnh để làm nên thương hiệu Fusion Group khác biệt chính là:"Sản phẩm chất lượng, giá thành hợp lý và luôn có những chế độ ưu đãi tốt nhất dành cho đối tác". Đặc biệt, với đội ngũ nhân viên được đào tạo bài bản kỹ lưỡng, có trên 5 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực bán hàng và dịch vụ chăm sóc cho thú cưng. Chó mèo không chỉ là vật nuôi mà còn như một thành viên trong gia đình, vì vậy Fusion luôn nỗ lực không ngừng để mang đến những sản phẩm chất lượng, dịch vụ hoàn hảo cho thú cưng tận hưởng cuộc sống khỏe mạnh và hạnh phúc.

Với phương châm “ Hợp tác để cùng thành công”, và định hướng “Liên tục cải tiến” Fusion Group luôn nỗ lực không ngừng cả về nhân lực, vật lực, xây dựng uy tín thương hiệu, niềm tin với khách hàng qua những sản phẩm chúng tôi cung cấp.

Hệ thống các sản phẩm Fusion cung cấp phong phú và đa dạng từ các loại thức ăn, đồ dùng, thực phẩm chức năng, thuốc… cần thiết cho những chú chó, chú mèo.

Những nghề phổ biến tại Fusion Group

Bạn làm việc tại Fusion Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Fusion Group

Fusion Group

Click để đánh giá