Mô tả công việc
SUMMARY
We are seeking a highly motivated and customer-oriented CRM Executive to join our organization. The CRM Executive will be responsible for overseeing customer service operations and developing strong relationships with current and potential subscribers. This role requires excellent communication skills, a deep understanding of customer needs, and a passion for delivering exceptional customer experiences.
Key Responsibilities
Customer Service Management:
- Manage all aspects of customer service operations, including handling inquiries, resolving complaints, and addressing customer feedback promptly and professionally.
- Ensure timely and accurate responses to customer inquiries through various communication channels (phone, email, social media, etc.).
- Monitor customer service performance metrics and continuously improve customer satisfaction levels.
CustomerRelationship Building
- Develop and maintain strong relationships with current magazine subscribers to enhance customer loyalty and retention.
- Identify opportunities to upsell or cross-sell additional products and services to existing customers, based on their interests and preferences.
- Proactively engage with potential subscribers to promote our magazines and convert them into loyal customers.
- Conduct regular customer satisfaction surveys and gather feedback to identify areas for improvement and enhance customer experience.
CRM Execution and Analysis
- Execute CRM initiatives and campaigns to optimize subscriber acquisition, engagement, and retention.
- Work with Development Team to build anCRM system to manage customer data, segment customer lists, and personalize communication.
- Monitor and analyze customer behavior, engagement, and conversion rates to identify opportunities for improvement.
Reporting and Analysis
- Generate regular reports on customer service performance metrics, subscriber engagement, and customer feedback analysis.
- Utilize data analysis to identify opportunities for enhancing customer service processes, improving subscriber satisfaction, and increasing retention rates.
- Provide actionable insights and recommendations to the management team to optimize customer service operations and drive business growth.
Industry Updates
- Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and best practices in customer relationship management.
- Participate in job fairs to showcase and introduce Forbes' products and services.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in business administration, marketing, or a related field.
• Proven experience in customer service or CRM role, preferably within the publishing industry or a similar subscription-based business.
• Excellent verbal and written communication skills with the ability to engage and build rapport with customers.
• Strong problem-solving and conflict resolution abilities.
• Proficiency in CRM software and tools.
• Data-driven mindset with the ability to analyze customer data and derive actionable insights. • Ability to work collaboratively with cross-functional teams.
• Customer-centric mindset with a passion for delivering exceptional customer experiences.
• Native Vietnamese with fluent spoken and written English.
• Strong team player with excellent communication skills.
• Positive attitude.
Quyền lợi được hưởng
• Clear opportunities for advancement.
• Equipped with computers and tools for work.
• Social insurance, unemployment insurance, health insurance according to laws.
• 13th month salary.
• Paid leave and holidays, vacations.
• 1 the latest magazine per month.
• Working day: 8:30 AM to 6 PM from Monday to Friday
Uncle Bills (UBL) cung cấp hơn 4000 sản phẩm tiêu dùng tiện ích, tất cả đều hấp dẫn, tiện lợi và giá trị nổi bật xứng với số tiền bỏ ra. Sản phẩm bao gồm nhiều loại, từ đồ dùng nhà bếp, chăm sóc cá nhân, vệ sinh và lưu trữ, dụng cụ DIY (tự làm), ngoài trời, văn phòng phẩm và đồ dùng cho trẻ em.
Sản phẩm của UBL do Uncle Bills Australia phát triển, giám sát và kiểm tra chất lượng. Sản phẩm đã được bán tại hơn 10,000 cửa hàng trên 50 quốc gia, bao gồm Châu Âu, Châu Úc, Châu Á và Châu Phi. Bên cạnh 4000 sản phẩm chính lúc nào cũng sẵn có, UBL còn liên tục cập nhật các sản phẩm mới và đưa ra hàng loạt các loại sản phẩm bổ sung vào danh mục dành riêng cho Nội Thất, Điện Tử, Đồ Chơi, Lễ Giáng Sinh và Halloween và các sản phẩm tiêu dùng khuyến mãi theo chủ đề khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Sứ mệnh của UBL là cung cấp các sản phẩm hấp dẫn và tiện ích cho ngôi nhà hiện đại của các khách hàng Việt Nam.
Review Uncle Bills
Nếu bạn là 1 thực tập sinh, thì hãy cân nhắc thật kỹ càng. Vì mình tin rằng các bạn cần có bước đệm và trải nghiệm đầu đời làm cốt lõi cho sự nghiệp về sau, thì đây không phải là nơi lý tưởng để phục vụ cho việc đó.
Thời gian làm việc linh hoạt. (RV)
Đồng nghiệp vui vẻ, thân thiện. (RV)