Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
REPORTS TO (Title)
- Direct: VP of International Packages and Controls
- Indirect: Sales Leaders within all Elevators Businesses outside North America
.
SUMMARY OF ROLE
- Supporting the Business Unit VP of International Packages and Controls directly to drive sales growth in Vietnam
- The Role is to aid the business to develop and grow in line with Nidec’s “Three New “Business strategy focusing on New Applications, New Customers, New Markets.
- Working on a global basis at both Zone and Regional level you will aid in the formulation and tracking of local initiative to feed into the “Three New” program with Direct engagement with both Regional Directors, and local sales Leaders
- Track, Record and Analyse performance data to assess whether it is on track for each specific plan and produce reports and presentations material to report on progress and achievements to the business, Monthly and Quartey Business Reviews with Motion Energy management Team
- Drive corrective action plans where plans are failing and or missing projected targets or milestones
- Become the Evangelist of the three new programs presenting to the Nidec Elevator sales Teams, Partners, and potential customers in country
.
RESPONSIBILITIES
- You will be working closely with other parts of the business including Finance, Sales Engineering, Research and Development (R&D), Operations, Sales, and Marketing teams and across Zones, Regions, and sales offices to extract information from them.
- You will track performance and add clarity to the reporting processes.
- You will support the leadership team to deliver data and reports as needed
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED QUALIFICATIONS AND EXPERIENCE
- Educated to degree level of above.
- Proven experience working in the Elevator or associated business
- Have a strong proven experience in Sales for a minimum of 2 Years
- Competent in Microsoft Office and CRM (Customer Relationship Management) systems.
- Strong analytical skills – both qualitative and quantitative.
- Experience in managing projects.
- Experience in dealing with people and getting work done through influence helpful.
- Excellent communication skills, comfortable presenting to senior members of large organisations.
- Confident working independently also collaboratively across business disciplines and globally
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Lotte Việt Nam là một tập đoàn đa quốc gia có trụ sở chính được đặt tại Hàn Quốc và Nhật Bản. Lotte do doanh nhân người Hàn Quốc Shin Kyuk-ho thành lập lần đầu tiên vào tháng 6 năm 1948 tại Tokyo.
Lotte bao gồm hơn 100 đơn vị kinh doanh với hơn 100.000 nhân công tham gia vào các ngành công nghiệp khác nhau như sản xuất bánh kẹo, đồ uống, khách sạn, thức ăn nhanh, bán lẻ, dịch vụ tài chính, hóa chất, điện tử, công nghệ thông tin, xây dựng, xuất bản và giải trí. Hoạt động chủ yếu của Lotte được gia đình chủ tịch Shin quản lý ở Nhật Bản và Hàn Quốc với các doanh nghiệp khác tại Trung Quốc, Đông Nam Á, Ấn Độ, Hoa Kỳ, Anh, Nga, Pakistan và Ba Lan (Lotte mua lại công ty bánh kẹo lớn nhất của Ba Lan là Wedel từ Kraft Foods vào tháng 6 năm 2010).
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
2021: Ký kết Thỏa thuận cổ đông với đối tác Vạn Phát Hưng cho dự án Nhơn Đức (2-2) tại TPHCM, Việt Nam
-
2021: Hợp tác chiến lược với BCG Land (Bamboo Capital Group) cho các dự án khu dân cư tại Việt Nam
-
2020: Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác Tiến Phước cho dự án nhà ở tại Việt Nam
-
2020: Kí kết Thoả thuận cổ đông với đối tác TTC Land cho dự án nhà ở tại Việt Nam
Mission
Lotte định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.