Thời Trang Tổng Hợp GTF

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Thời Trang Tổng Hợp GTF

Cập nhật 11/11/2025 21:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Assistant Visual Merchandise Manager (9-Month)
Thời Trang Tổng Hợp GTF
270 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 27/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Số 163, đường Phan Đăng Lưu, phường 01,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1. Visual Merchandising Strategy:

  • Identify and capitalize on visual merchandising opportunities to enhance the presence of sports brands.
  • Provide strategic direction for visual merchandising in stores to align with brand objectives.

2. Visual Standards and Layout:

  • Develop and implement a structured approach to maintain consistent visual standards across all stores.
  • Design and manage display points, floor layouts, window designs, and internal displays for promotional events.

3. Event Planning and Execution:

  • Design, plan, and execute in-store events to boost brand visibility and engagement.
  • Coordinate event logistics and collaborate with relevant teams to ensure successful execution.

4. Budget Management:

  • Manage budgets related to fixtures, signage, and visual merchandising materials to ensure effective financial use.
  • Monitor and control spending on visual merchandising initiatives.

5. Training and Development:

  • Provide training to store personnel on visual merchandising techniques and standards.
  • Ensure staff are equipped with the skills needed to maintain visual merchandising standards.

6. Marketing Collateral:

  • Prepare and implement point-of-sale materials and branding collateral for marketing promotion campaigns.
  • Ensure that all materials align with brand guidelines and enhance customer experience.

7. Supplier and Brand Liaison:

  • Build and maintain relationships with suppliers to ensure quality and timely delivery of visual merchandising materials.
  • Liaise with brand principals to ensure adherence to display standards and guidelines.

8. Center of Excellence (COE):

  • Implement and train staff on COE initiatives to ensure best practices are applied across all locations.

9. Cross-Department Coordination:

  • Interface with Merchandising, Operations, and Marketing departments to ensure cohesive execution of visual merchandising strategies.
  • Collaborate with these teams to address and resolve merchandising issues.

Yêu cầu công việc

A. Relevant Experience:

  • Bachelor’s degree preferably in Design or Architecture.
  • At least 4 years of proven experience in visual merchandising or related roles within a retail environment.
  • Expertise in visual merchandising, budget management, and event planning.
  • Strong verbal and written communication skills.
  • Ability to manage multiple projects and priorities effectively.
  • Experience in working with cross-functional teams and managing supplier relationships.
  • Proficiency in English

B. Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)

  • Technical:Proficient in visual merchandising and design principles.
  • Operational:Skilled in budget management and event planning.
  • Managerial:Ability to train and lead store staff and manage supplier relationships.
  • Human & Cultural:Effective communicator with strong collaboration skills and focus on maintaining brand standards.

Quyền lợi được hưởng

  • Laptop
  • Salary review
  • Insurance
  • Allowances
  • Health Checkup
  • Annual Leave
  • Training and Development
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Thời Trang Tổng Hợp GTF Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
163 đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh

Supersports là tên gọi đầu tiên của Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF Co., ltd)  – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997

Supersports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “Supersports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance.

Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... Supersports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam.


Những nghề phổ biến tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Bạn làm việc tại Thời Trang Tổng Hợp GTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Tổng Hợp GTF

Thời Trang Tổng Hợp GTF

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo