Thời Trang Tổng Hợp GTF

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Thời Trang Tổng Hợp GTF

Cập nhật 11/11/2025 21:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Key Account/ Ecommerce Executive (Web-Store)
Thời Trang Tổng Hợp GTF
270 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Phan Đăng Lưu,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Ecommerce Campaign Management: Plan and execute webstore campaigns, from product launches to online sales, ensuring optimization post-launch.
  • Ecommerce Campaign Management: Plan and execute webstore campaigns, including product launches and online sales, and optimize campaign performance post-launch to achieve sales and engagement targets.
  • Technical Coordination: Serve as the primary point of contact for resolving technical issues related to the webstore, collaborating closely with IT teams and external partners to ensure a seamless shopping experience.
  • Website Optimization: Oversee product display, site layout, and presentation to enhance conversion rates, customer satisfaction, and overall website functionality.
  • Customer Experience (UX): Continuously improve the webstore’s user experience, ensuring intuitive navigation and a streamlined purchase process for customers.
  • Performance Tracking: Analyze eCommerce metrics, including traffic and conversion rates, to identify growth opportunities and drive revenue through data-driven insights.
  • Cross-Department Collaboration: Collaborate with internal teams (e.g., marketing, operations, and IT) to align webstore activities with broader business objectives and ensure smooth execution of campaigns and promotions.
  • Market & Competitor Analysis: Stay informed about industry trends and competitor activities to make strategic recommendations for improvements to the webstore.
  • Product Display & Content Management: Ensure that product information, categorization, and pricing are accurate and meet customer expectations for an optimal shopping experience.
  • Reporting & Insights: Provide regular reports on webstore performance, including sales, traffic, and conversion rates, with actionable recommendations for optimization.
  • Marketplace: Collaborate with suppliers and the product team to guarantee the availability of the right stock levels for online, avoiding out-of-stock situations or excess inventory. Implement and manage the marketplace model, allowing external sellers to list and sell their products on our website. Maintain the healthy operation for marketplace activity.

Yêu cầu công việc

Relevant Experience:

Education: Bachelor’s degree in Business, Ecommerce, or a related field.

Experience:

  • Minimum 3 years of experience working with Ecommerce platforms, preferably with Shopify, Haravan, or Sapo.
  • Strong understanding of Ecommerce systems and their processes.

Quyền lợi được hưởng

  • Healthcare Insurance on the first working date
  • Annual Healthcare checkup
  • Team building
  • Happy Birthday;
  • Review salary once a year;
  • International, professional and creative working environment with a team of friendly & young colleagues and respecting cultural diversity & difference.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Thời Trang Tổng Hợp GTF Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
163 đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh

Supersports là tên gọi đầu tiên của Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF Co., ltd)  – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997

Supersports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “Supersports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance.

Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... Supersports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam.


Những nghề phổ biến tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Bạn làm việc tại Thời Trang Tổng Hợp GTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Tổng Hợp GTF

Thời Trang Tổng Hợp GTF

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo