Thời Trang Tổng Hợp GTF

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Thời Trang Tổng Hợp GTF

Cập nhật 11/11/2025 21:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Deputy Marketing Manager - Fashion Retail
Thời Trang Tổng Hợp GTF
270 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 19/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 28/06/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

To manage and drive the whole process from planning to execution of marketing strategies of Brands, in alignment with the product strategies, in order to grow brand equities and achieve the business objectives.

Strategies & Planning:

- In coordination with principal, business direction, be responsible to define brand strategic approaches & build annual 360-degree marketing plan including but not limited to digital media, social media & content (FB, YouTube, Instagram, TikTok, Zalo, Website…), Email Marketing, SMS, PR, Events & Activations, Sponsorships, KOLs & Group seeding, OOH.

- Closely coordinate with Merchandize to build one-page promotion & marketing calendar on monthly & quarterly basic.

- Lead alignment of MKT strategies and deployment of MKTG activities for products & campaigns to other brand functions such as VMs, Operation, Online, CS.

- Thorough budget planning -management on yearly, quarterly, and monthly basis of all brands

- Responsible for marketing, brand related results & sell-thru of marketing products.

- Comprehensive monthly, quarterly, annual, campaign-based and channel-based reporting with fact-based analysis & recommendations

- Market, Trend, Consumer, Competitor Research & Update on frequent basic.

- Develop working process upon essential to ensure smooth coordination between brand functions.

Execution & Campaigns:

- Be guardian of brand guidelines, images & contents in all channels

- In charged of the execution of all marketing activities for both online & offline, media performance, the launch deployment of new product, stores..etc

- Negotiate with landlord to pursue for the media and activity location to meet marketing objective.

- Supervise the implementation of marketing activities at stores and liaise frequently with District Managers and Operations Managers

- Provide supports (where needed) to the Digital team and Online team to help achieve the sales target.

- Lead the process of launching new communications channels (Tiktok, Zalo, Livestream…) and catch new market trends.

Partnership & Community Engagement:

- Work with principals to understand their directions and expectations and fulfil their requests in planning & reporting.

- Lead partnership, barter-deal approaches to build relationships with KOLs, Influencers, social groups, press & media partners, landlords (Vincom, Lotte, Aeon Mall, Crescent Mall…), payment gateways (Grab Moca, VnPay, Shopee Pay…), same TA brands to come up with initiatives and joint-marketing activities to help boost brand awareness and sales.

Others: other tasks assigned by Brand Manager

Yêu Cầu Công Việc

-          Minimum of 4-8 years of experience in Marketing out of which min. 1.5 years in Manager role. Min. 1 year in Fashion/ Retail management will be a strong plus.

-          Hands-on experience in creative campaigns of new brand/ new product launching and new store opening events.

-          Strong knowledge in social media & digital ads, especially sales conversion ads

-          Good relationship, understanding & consumer behaviors with fashion, lifestyle, beauty, entertainment communities.

-          Events organizing experience will be a strong plus

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Thời Trang Tổng Hợp GTF Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
163 đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh

Supersports là tên gọi đầu tiên của Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF Co., ltd)  – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997

Supersports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “Supersports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance.

Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... Supersports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam.


Những nghề phổ biến tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Bạn làm việc tại Thời Trang Tổng Hợp GTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Tổng Hợp GTF

Thời Trang Tổng Hợp GTF

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo