Mô tả công việc
Brand execution
· Implementing Marketing activities as approved campaigns monthly/quarterly: research freebies, promotion announcement, preparing POSM, report template, ...
· Tracking Marketing activities.
· Preparing reports as assigned: Marketing Monthly reports, Summary Reports, Inventory report, Budget Spending reports, Campaign reports, ...
· Market research for assigned brands. Research and evaluate competitor marketing and digital content.
· Propose idea for Marketing activities as assigned.
· Track and report all Brand assets: samples, gifts, shelves, documentary, printed Marquette, ...
· Collaborate with team members and other Departments (internal, external) to support and work smoothly, to ensure brand strategy align with broader company goals.
Yêu cầu công việc
Education: Bachelor's Degree; Economics/Marketing/ Business Administration major
Experience:≥ 1 years' experience in ME (FMCG will be an advantage)
Skill:
· Familiarity with MS Office such as Word, Excel, Power point, Outlook.
· English: Basic.
· Good analytical skills.
· Good presentation
· Good communication skills and team orientation.
· Good at social media platforms
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH MTV ALIFACO được thành lập khi làn sóng Start up phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam, chúng tôi luôn đề cao tinh thần khởi nghiệp, hỗ trợ, đồng hành và cùng những người chung chí hướng tiếp tục tinh thần đó để cùng nhau chinh phục các mục tiêu riêng của mõi cá nhân và mục tiêu chung của Alifaco thông qua lĩnh vực về chăm sóc sức khỏe.
Với phương châm WHERE DREAMS COME TRUE – ALIFACO luôn mở cửa đón nhân tài – chung vai cùng tiến bước. Với môi trường năng động, trẻ trung, cởi mở và đề cao sáng tạo, cùng văn hóa học tập mạnh mẽ và thúc đẩy phát triển. Alifaco tự hào vững bước cùng những tài năng trẻ, tự hào ươm mầm những giấc mơ và trở thành cộng đồng khởi nghiệp mạnh mẽ, chinh phục đỉnh cao thành công, đưa sản phẩm Việt nên bản đồ kinh tế thế giới.