Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Customer Services:
- Warmly welcome customers in person or via telephone.
- Provide high-quality customer service by addressing inquiries professionally.
- Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
- Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.
- Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
- Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
- Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.
Team Management:
- Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
- Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
- Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.
Agency Admin Support:
- Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
- Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.
Premium Control:
- Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
- Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.
Office Administration:
- Oversee office supplies, assets, and facilities management.
- Answer calls and perform general reception tasks.
- Maintain office cleanliness, handle first-aid supplies, and report damages.
Other Tasks:
- Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.
- Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
- Ensure timely distribution of all correspondence.
Benefits
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College.
- At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.
- Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
- Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
- Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
- Excellent verbal and written communication.
- Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
- Positive, team-oriented, and customer-focused mindset.
- Proficient in MS Office; English is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Luôn giữ vững vị thế tổ chức hàng đầu Việt Nam trong hoạt động mua bán nợ, xử lý tài chính
Tập trung xây dựng hệ thống quy trình xử lý chuyên nghiệp minh bạch đáp ứng hàng triệu hợp đồng.
Đào tạo đội ngũ làm việc chuẩn mực và hiệu quả.
Tạo ra một thị trường tài chính trong sạch, bền vững và lành mạnh. Xây dựng môi trường hài hoà hiệu quả kinh tế và hiệu quả xã hội.
Dịch vụ xử lý tài chính của Galaxy Debt Trading sẽ là giải pháp tối ưu, giúp các khách hàng giải quyết các vấn đề khoản vay quá hạn. Chúng tôi cung cấp dịch vụ nhằm đem lại quyền và lợi ích hợp pháp cho khách hàng một cách: hiệu quả, chuyên nghiệp, minh bạch, đúng pháp luật.
Với kinh nghiệm và đội ngũ chuyên nghiệp đã chính thức hợp tác và trở thành đối tác tư vấn uy tín của nhiều khách hàng. Galaxy sẽ tư vấn khách hàng phương án để đàm phán theo nguyên tắc tự nguyện, đàm phán theo giá thị trường. Sau đó, thông qua các biện pháp khác nhau như cơ cấu lại tài chính đặc biệt là tập trung tái cấu trúc doanh nghiệp.