To perform daily alteration tasks, ad-hoc tasks and projects in conformity with approved operating manuals as customer excellence services.
(Thực hiện giao dịch thuộc bộ phận Quản lý hợp đồng, các nhiệm vụ phát sinh và các dự án liên quan, bảo đảm tuân thủ quy trình nội bộ theo định hướng dịch vụ khách hàng hoàn hảo)
Job Responsibilities
- Handle customer service requests relating to Life Insurance policies, check and process policy alterations requests efficiently as Operating Manual and met pre-set target.
- Cooperate with other sections (CS, NBUW, Claims, Distribution Compliance, Complaint Handling, Actuary, …) to solve daily issues related to customer requests with customer centricity manners. Provide guidance of assigned functionals to frontline staff if necessary.
- Coordinate with IT to handle issues concerning system transactions. Conduct QC as required
- Provide requirements for enhancing and developing LAS/web service/products Day2 related to Policy Alteration and UAT
- Do relevant ad-hoc tasks, join company’s projects or department’s project as assigned
- Provide backup assistance. Do other tasks as assigned.
Job Requirements
- Mandatory: University graduate
- Advantage: University graduate in Finance, Insurance or Banking
- Mandatory: At least 4 years of working experience. Having skills of PC basic, English basic, document writing, time management and competence in problem solving
- Advantage: Experience in the life insurance industry.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Luôn giữ vững vị thế tổ chức hàng đầu Việt Nam trong hoạt động mua bán nợ, xử lý tài chính
Tập trung xây dựng hệ thống quy trình xử lý chuyên nghiệp minh bạch đáp ứng hàng triệu hợp đồng.
Đào tạo đội ngũ làm việc chuẩn mực và hiệu quả.
Tạo ra một thị trường tài chính trong sạch, bền vững và lành mạnh. Xây dựng môi trường hài hoà hiệu quả kinh tế và hiệu quả xã hội.
Dịch vụ xử lý tài chính của Galaxy Debt Trading sẽ là giải pháp tối ưu, giúp các khách hàng giải quyết các vấn đề khoản vay quá hạn. Chúng tôi cung cấp dịch vụ nhằm đem lại quyền và lợi ích hợp pháp cho khách hàng một cách: hiệu quả, chuyên nghiệp, minh bạch, đúng pháp luật.
Với kinh nghiệm và đội ngũ chuyên nghiệp đã chính thức hợp tác và trở thành đối tác tư vấn uy tín của nhiều khách hàng. Galaxy sẽ tư vấn khách hàng phương án để đàm phán theo nguyên tắc tự nguyện, đàm phán theo giá thị trường. Sau đó, thông qua các biện pháp khác nhau như cơ cấu lại tài chính đặc biệt là tập trung tái cấu trúc doanh nghiệp.