Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
· Collaborate with other internal departments to design training plan for employees (E- learing system; Internal and External training).
· Organize training classes: Prepare, support to conduct and observe during class.
· Collect and analyze the feedback from employees after training class by making reports.
· Conduct research and stay up to date on learning trends in the industry and recommend new training programs.
· Review the existing and create new learning courses to support training programs in the internal E-learning system.
· Work with outside training vendors in order to hold the external training classes effectively.
· Report about training work weekly/ monthly/ quarterly/ yearly as supervisors’ requirements.
· Other tasks relating to HR – Admin assigned by supervisors.
Yêu Cầu Công Việc
· Major: Bachelor in Economics, Finance – Banking, Business Administration, Human Resources Management, English, Chinese or related majors…
· At least 1 year experience in HR & Admin
· A strong desire to work for a long time in HR & Admin.
· Teamwork skills, hardworking, careful, and willing to learn.
· Foreign language: 700+ TOEIC (other certificate equivalents 700+ TOEIC) or HSK/ TOCFL level 4+
· Can use office equipment, good at using Microsoft Office.
Benefits
· Working time is only 5 days/week (from Monday to Friday).
· 13th month salary, annual salary increase, year-end bonus according to annual performance evaluation.
· Allowance for lunch, and computer for work.
· Teambuilding top level domestically and internationally; company sponsored when traveling in groups.
· Happy Hour, New Year Party, Lucky Draw, Christmas party, Birthday, watching movies, and other entertainment activities.
· In addition to the statutory insurance, there is also 24/24 accident and health insurance for all employees.
· Other attractive benefits
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH MỸ NGHỆ CÁT ĐẰNG là một công ty được hình thành từ 100% vốn chủ sở hữu, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất, xuất khẩu và thương mại. Các sản phẩm chủ lực là sản phẩm nội thất, đồ trang trí, vật dụng bằng gỗ...
Hình thành từ năm 1989, trải qua gần 30 năm phát triển, hiện sản phẩm của chúng tôi đã xuất khẩu đi nhiều quốc gia trên toàn thế giới, các thị trường chính là Bắc Mỹ, Châu Âu, Trung Đông, châu Úc, Nhật Bản...Khách hàng của chúng tôi là các công ty, tập đoàn bán lẻ toàn cầu.
Bằng nhiều năm kinh nghiệm sản xuất và phân phối toàn cầu, chúng tôi ý thức được rằng chất lượng sản phẩm là yếu tố sống còn đối với doanh nghiệp, bởi vậy tất cả các nguyên liệu phục vụ cho sản xuất được kiểm duyệt đảm bảo chất lượng tốt nhất trước khi đưa lên dây chuyền sản xuất, ngoài ra chúng tôi cũng áp dụng các quy trình kiểm soát chất lượng một cách nghiêm ngặt.