Mô tả công việc
- Provide the highest level of guest comfort and ensures the delivery of the Capella brand, values and vision, to create an amazing experience for our guests and team members.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and provide personalized service through noting down guest preferences.
- Communicate and Coordinate with the Chefs regarding length of wait food, orders and special requests.
- Be knowledgeable in food and beverage items in the menu and the ability to recommend Food & Beverage combinations and up sell alternatives.
- Assist other colleagues to ensure proper coverage and prompt guest service.
- Answering phone calls, taking reservations and perform other administrative duties as assigned.
- Adhere to all departmental safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them when known.
- Engage guests in meaningful conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings. Collect guest preferences and record it under the appropriate system for effective sharing with all colleagues
- Communicate additional meal requirements, allergies, dietary needs, and special requests to the kitchen.
- Recognizes the importance of LQA and Forbes standards as to deliver excellent audit and service performance.
- Set tables according to type of event and service standards, including types of linens, glassware, plate/chinaware, and silver/flatware, ensuring all supplies meet quality standards.
- Effectively communicate and coordinate food delivery with Runner to deliver highest level of dining comfort and experience.
- Report all equipment problems and maintenance issues to Captains / Manager.
- Be available to fill in as needed to ensure the smooth and efficient operation of the restaurant as directed by Management.
- Serves guests their food and beverage in prompt, courteous manner as per the standard sequence of service.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participate in regular team-building activities.
- Develop a career in a dynamic, professional international work environment with opportunities for advancement to a full-time position.
Yêu cầu công việc
- Experiences in similar role at luxury hotels/resorts
Technical Skills
- Excellent interpersonal skills with personable character, a team player and good at cultivating strong guest relation.
- Good English skills
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
Nidec Corporation có liên kết chặt chẽ với khoảng 300 công ty tập đoàn trên toàn thế giới. Nidec là nhà sản xuất động cơ toàn diện số 1 thế giới xử lý "mọi thứ quay và chuyển động", thu nhỏ đến khổng lồ. Với mong muốn đạt được mức tăng trưởng cao hơn nữa, mỗi công ty thuộc tập đoàn đang nâng cao năng lực kỹ thuật và lợi thế cạnh tranh của mình, trong khi Nidec đang tích cực nỗ lực trong lĩnh vực M&A đối với các công ty có năng lực kỹ thuật có uy tín cao trong các lĩnh vực liên quan đến động cơ.
Nidec đã phát triển thành một công ty toàn cầu dẫn đầu thị trường trong khoảng thời gian ngắn 40 năm do nó đã không ngừng phấn đấu để trở thành "số 1 thế giới". Chúng tôi đã cống hiến hết mình để vươn tới vị trí "số 1 thế giới" trong khi tuân thủ ba nguyên tắc hành vi của mình.
Review NIDEC
Môi trường làm việc tuyệt vời. Tuyệt vời để xây dựng nền tảng vững chắc cho sự nghiệp của bạn.
Đầy đủ chế độ lương thưởng OT rõ ràng nhưng môi trường thuần Nhật nên làm khá áp lực và gò bó
Lương thưởng thì chính sách công khai, minh bạch, sòng phẳng, đúng luật