Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
About the job Business Development Manager
We are a world-leading smart mobility SaaS company with over 2,000,000 subscribers across 23 countries and we are looking for a Business Development Manager to join our team. Our teams are collaborative, vibrant and fast-growing and all team members are empowered with the freedom to influence our business with ideas that drive innovation and efficiency.
Responsibilities:
- Identify and pursue new sales opportunities, and deliver presentations demonstrating Cartrack products and solutions
- Exceed sales targets with a focus on generating new business and developing existing customers
- Conduct thorough needs analysis on client requirements with tailor-made pricing structure/deals
- Acquire new customers by cold calling, networking, and using various Social Media platforms
- Monthly sales forecast preparation and submission
- Use CRM to full potential to report, measure and control sales inputs and outcomes
- Manage a small team of Business Developers, driving performance and KPIs
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Bachelors Degree in a relevant field.
- Minimum of 5+ years of experience in B2B sales, ideally with a strong network in Logistics & Transportation (Bike-hailing, FMCG, Healthcare - Medical Device, etc.) or the Automotive industry.
- Proven ability to independently build and manage a sales pipeline, navigating through the full sales cycle from lead generation to closing.
- Experienced in managing a sales team is a plus
- Fluent English communication.
- Willingness to work in field locations as required.
- Possession of a valid drivers license is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH NIRAKI VIỆT NAM là thương hiệu trong lĩnh vực chăm sóc cho mẹ - bé đến từ Nhật Bản. Sự ưa chuộng của người tiêu dùng Việt Nam đối với các sản phẩm của Nhật Bản không chỉ là do uy tín vững chắc mà còn bởi chất lượng cao cấp và quy trình sản xuất nghiêm ngặt. Điều này khiến cho người tiêu dùng tin tưởng và lựa chọn sản phẩm thương hiệu của Nhật Bản để sử dụng trong cuộc sống hàng ngày.
1. TẦM NHÌN:
- Với sự phát triển bền vững, đến năm 2030, NIRAKI mục tiêu xây dựng chuỗi trên 50 cửa hàng với hơn 1000 nhân sự trên toàn quốc.
2. SỨ MỆNH:
- Trở thành thương hiệu mẹ và bé hàng đầu Việt Nam. Thị trường nhắc đến ngành mẹ và bé sẽ nhắc đến NIRAKI.
- Phát triển con người là tiêu chí hàng đầu để đánh giá sự thành công của NIRAKI.