Mô tả công việc
* Human Resources:
- Recruitment: Assist in the recruitment process, including job postings, resume screening, and scheduling interviews.
- Employee Relations: Act as a point of contact for employee inquiries and support conflict resolution.
- Performance Management: Assist in implementing performance management systems and processes.
- Policy Implementation: Ensure compliance with HR policies and procedures, and assist in updating policies as needed.
*Administration:
- Office Management: Oversee daily office operations, including supplies management and facility maintenance.
- Record Keeping: Maintain employee records, ensuring data integrity and confidentiality.
- Event Coordination: Organize company events, meetings, and employee engagement activities.
Quyền lợi được hưởng
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor/ Các quyền lợi khác theo chính sách của công ty và Luật Lao động.
- Free staff accommodation and meal/ Hỗ trợ 3 bữa ăn và nhà nhân viên
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)/ Hoàn tiền vé máy bay (hoặc vé xe buýt) khi nhận việc
- Activity: Birthday Party, Year End Party…/ Hoạt động: Tiệc sinh nhật, Tiệc tất niên ...
- Details will be discussed at the interview / Thông tin chi tiết sẽ trao đổi khi phỏng vấn
Yêu cầu công việc
* Education: Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, Hotel Management or a related field.
* Experience: 2+ years of experience in HR and administrative roles.
* Skills:
- Strong organizational and multitasking abilities.
- Good communication in English.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Proficiency in HR software and Microsoft Office Suite.
- Knowledge of employment laws and regulations.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng tuyển trực tuyến trên Hoteljob.vn
CÔNG TY TNHH NIRAKI VIỆT NAM là thương hiệu trong lĩnh vực chăm sóc cho mẹ - bé đến từ Nhật Bản. Sự ưa chuộng của người tiêu dùng Việt Nam đối với các sản phẩm của Nhật Bản không chỉ là do uy tín vững chắc mà còn bởi chất lượng cao cấp và quy trình sản xuất nghiêm ngặt. Điều này khiến cho người tiêu dùng tin tưởng và lựa chọn sản phẩm thương hiệu của Nhật Bản để sử dụng trong cuộc sống hàng ngày.
1. TẦM NHÌN:
- Với sự phát triển bền vững, đến năm 2030, NIRAKI mục tiêu xây dựng chuỗi trên 50 cửa hàng với hơn 1000 nhân sự trên toàn quốc.
2. SỨ MỆNH:
- Trở thành thương hiệu mẹ và bé hàng đầu Việt Nam. Thị trường nhắc đến ngành mẹ và bé sẽ nhắc đến NIRAKI.
- Phát triển con người là tiêu chí hàng đầu để đánh giá sự thành công của NIRAKI.