Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Reporting to: Head of Sales
OVERALL PURPOSE OF THE JOB
I. Plan the sales strategy for Vietnam, target, budget, resources & process
II. Gain new accounts nationwide which will lead to new revenue streams
III. Maximize profitability by reviewing/linking sales source, market trends, cost allocation and company’s capabilities
PRIMARY DUTIES & RESPONSIBILITIES
- Researching business opportunities, develop strong sales pipelines.
- To identify, analyze and accelerate business growth through new customers, maintain existing business and penetrate more business with an existing customer in order to achieve/exceed sales targets.
- Plan, conduct sales calls/visits and organize appointments.
- Determine new opportunities by analyzing business needs with customer’s portfolio matching with The Company’s business strategy.
- Develop and maintain positive relationships with targeted and existing accounts, ensure that sales professionals servicing the accounts receive updates on the status.
- Able to sell and close a sale deal by effectively negotiating with decision makers to maintain and expand business opportunities.
- Increase volumes and revenues.
- Developing growth strategies and plans
- Negotiating with stakeholders
- Identifying and mapping business strengths and customer needs
- Following industry trends locally and internationally
- Drafting and reviewing contracts
- Implementation of business reports to Manager upon request.
- Follow up the business strategy from the Corporate and the Head of Sales.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree, business management, logistics or any related fields.
- 03 years of experience in the Freight Forwarding/ Logistics Company.
Working address:
- Room 502, 5th Floor, Building 25 Truong Han Sieu, Tran Hung Dao Ward, Hoan Kiem District, Hanoi City
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH NIRAKI VIỆT NAM là thương hiệu trong lĩnh vực chăm sóc cho mẹ - bé đến từ Nhật Bản. Sự ưa chuộng của người tiêu dùng Việt Nam đối với các sản phẩm của Nhật Bản không chỉ là do uy tín vững chắc mà còn bởi chất lượng cao cấp và quy trình sản xuất nghiêm ngặt. Điều này khiến cho người tiêu dùng tin tưởng và lựa chọn sản phẩm thương hiệu của Nhật Bản để sử dụng trong cuộc sống hàng ngày.
1. TẦM NHÌN:
- Với sự phát triển bền vững, đến năm 2030, NIRAKI mục tiêu xây dựng chuỗi trên 50 cửa hàng với hơn 1000 nhân sự trên toàn quốc.
2. SỨ MỆNH:
- Trở thành thương hiệu mẹ và bé hàng đầu Việt Nam. Thị trường nhắc đến ngành mẹ và bé sẽ nhắc đến NIRAKI.
- Phát triển con người là tiêu chí hàng đầu để đánh giá sự thành công của NIRAKI.