Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Be responsible for the full circle of Back Office recruitment process, including sourcing, screening and shortlisting candidates, conducting interviews, making offers and onboarding employees;
- Work with Hiring Managers to determine and adjust their hiring needs to match the labor market;
- Build and manage the company's talent pool, using for the future hiring needs.
- Identify and build on potential partnership opportunities to improve the company's employer brand;
- Assist in executing and building up ideas/concepts of internal activities to attract high engagement of employees: Company Birthday, YEP, etc.;
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements
- Bachelor’s Degree required. Fluency in English is a must;
- At least 2 year of experience in the same position;
- Good communication, problem solving & presentation skills;
- Good interpersonal skill with the ability to influence and handle sensitive situations;
- Keep up with social media trends;
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 28
- Thời gian làm việc: Hành chính 8:30 – 17:30 thứ Hai – Sáu
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH NIRAKI VIỆT NAM là thương hiệu trong lĩnh vực chăm sóc cho mẹ - bé đến từ Nhật Bản. Sự ưa chuộng của người tiêu dùng Việt Nam đối với các sản phẩm của Nhật Bản không chỉ là do uy tín vững chắc mà còn bởi chất lượng cao cấp và quy trình sản xuất nghiêm ngặt. Điều này khiến cho người tiêu dùng tin tưởng và lựa chọn sản phẩm thương hiệu của Nhật Bản để sử dụng trong cuộc sống hàng ngày.
1. TẦM NHÌN:
- Với sự phát triển bền vững, đến năm 2030, NIRAKI mục tiêu xây dựng chuỗi trên 50 cửa hàng với hơn 1000 nhân sự trên toàn quốc.
2. SỨ MỆNH:
- Trở thành thương hiệu mẹ và bé hàng đầu Việt Nam. Thị trường nhắc đến ngành mẹ và bé sẽ nhắc đến NIRAKI.
- Phát triển con người là tiêu chí hàng đầu để đánh giá sự thành công của NIRAKI.