Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Strategic and operational responsibility of the Business Field in the region, including P&L responsibility, in coordination with the GFM.
Responsible for achieving the local Business Field commercial targets (P&L), including sales, costs and EBIT
Responsible for definition of the local BF strategy (taking explicit account of the global and regional BF strategy) as well as implementation and controlling
Responsible for the local product portfolio of the BF including innovation, relaunch and elimination of products (taking explicit account of global product portfolio strategy)
Responsible for implementing performance processes, IT-tools and quality management within the local BF on the basis of global and regional policies and in coordination with the relevant Service Functions
Responsible for implementation of technical requirements related to relevant accreditation standards
Responsible for know-how application in the local area
Disciplinary and technical responsibility for the employees of the particular local BF
Adherence to & implementation of corporate guidelines and regulations
Perform other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
Master's /Bachelor's Degree
Level of knowledge (User, Expert, Programmer)
Comprehensive understanding of concepts and principles throughout the company
Good knowledge about the industry, latest developments and changing market conditions
English skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH NIRAKI VIỆT NAM là thương hiệu trong lĩnh vực chăm sóc cho mẹ - bé đến từ Nhật Bản. Sự ưa chuộng của người tiêu dùng Việt Nam đối với các sản phẩm của Nhật Bản không chỉ là do uy tín vững chắc mà còn bởi chất lượng cao cấp và quy trình sản xuất nghiêm ngặt. Điều này khiến cho người tiêu dùng tin tưởng và lựa chọn sản phẩm thương hiệu của Nhật Bản để sử dụng trong cuộc sống hàng ngày.
1. TẦM NHÌN:
- Với sự phát triển bền vững, đến năm 2030, NIRAKI mục tiêu xây dựng chuỗi trên 50 cửa hàng với hơn 1000 nhân sự trên toàn quốc.
2. SỨ MỆNH:
- Trở thành thương hiệu mẹ và bé hàng đầu Việt Nam. Thị trường nhắc đến ngành mẹ và bé sẽ nhắc đến NIRAKI.
- Phát triển con người là tiêu chí hàng đầu để đánh giá sự thành công của NIRAKI.