Yêu cầu công việc
Requirements:
1. Education background requirements:
- Degree qualified in Finance and Accounting area. Completion or partial completion of professional accounting qualifications (ACCA, CPA, ICAEW) is a plus.
2. Experience/Industry requirements:
- Good people leadership and ability to cooperate smoothly with other teams.
- Keen to drive changes via automation and system integrations to improve efficiency and productivity.
- Ability to effectively make decisions with limited time and information.
- Achieve results through influence, persuasion, collaboration, and relationship building.
- Strong Microsoft Office skill, especially Excel. Experience in dealing with large volume data.
- Minimum 3 years of relevant working experience.
- Experience using NetSuite accounting software is a plus.
- Be careful and honest.
- Ability to work under pressure and independently.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
- Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
CÔNG TY TNHH NIRAKI VIỆT NAM là thương hiệu trong lĩnh vực chăm sóc cho mẹ - bé đến từ Nhật Bản. Sự ưa chuộng của người tiêu dùng Việt Nam đối với các sản phẩm của Nhật Bản không chỉ là do uy tín vững chắc mà còn bởi chất lượng cao cấp và quy trình sản xuất nghiêm ngặt. Điều này khiến cho người tiêu dùng tin tưởng và lựa chọn sản phẩm thương hiệu của Nhật Bản để sử dụng trong cuộc sống hàng ngày.
1. TẦM NHÌN:
- Với sự phát triển bền vững, đến năm 2030, NIRAKI mục tiêu xây dựng chuỗi trên 50 cửa hàng với hơn 1000 nhân sự trên toàn quốc.
2. SỨ MỆNH:
- Trở thành thương hiệu mẹ và bé hàng đầu Việt Nam. Thị trường nhắc đến ngành mẹ và bé sẽ nhắc đến NIRAKI.
- Phát triển con người là tiêu chí hàng đầu để đánh giá sự thành công của NIRAKI.