Mô tả công việc
- Prepare documents, such as quotations, invoices, delivery notes, and handle general data entries
- Prepare sales forecast and analysis data
- Assist in the maintenance of effective record keeping and filing systems
- Liaise with logistical department to monitor daily operations, observe inventory management, and control delivery arrangement
- Collaborate with internal and external parties to ensure smooth daily operations
- Report and provide clerical and administrative support to management as requested
Yêu cầu công việc
- Bachelor Diploma or above
- Experienced in im-export field
- knowledge of SAP / CRM system
- Good command in both spoken and written Chinese and English
- Sense of responsibility and detail-minded
■Salary in Gross & Net: max 20MGross
■WORKING CONDITION
Working time: Monday - Friday: From 7:30 To 16:30 và Thứ 7 cách tuần
Quyền lợi được hưởng
- Full 13 monthly salary
- Review salary per year
- Holidays days-off according to VN labor law and summer holidays according to company law.
- Health check once a year
- Bonus for birthdays, party events, and year-end parties
- Travel and lunch allowance
- Training in foreign (Thailand, Singapore,...)
- Dynamic environment, many opportunities to learn and develop your career path
Á ĐÔNG là công ty được thành lập từ những năm 2000, đã hình thành nên một bộ máy làm việc nhiều năm kinh nghiệm, trách nhiệm cao, tạo nên sản phẩm hoàn hảo như các sản phẩm mà công ty đã thi công cho các thương hiệu nổi tiếng như : FPT, Thế giới di động, Điện máy.com & thi công nhiều văn phòng lớn như BKAV Tp.HCM, PV-OIL, Ngân Hàng Vietcom Bank, Sacom Bank, NH NN&PT Nông Thôn…