About KiotViet:
KiotViet aims to extend the significant power of technology to every business model in Vietnam and Southeast Asia through our simple and effective solutions. We are committed to creating efficient, convenient products for micro, small, and medium-sized businesses. Over the past 13 years, with a current team of over 1500 people at KiotViet, we recognize that our members are the foundation of KiotViet and a launchpad for achieving a better KiotViet in the future. KiotViet is dedicated to creating a work environment that fosters shared success and responsibilities.
Kiotviet is Vietnam’s largest POS provider, with over 200,000 merchants across various industries. We are expanding into other South-east Asian countries with our POS offerings and are expanding our product portfolio with new offerings in the fintech space.
Responsibilities:
- Develop product content on company communication channels such as Website, Facebook, Blog posts on the website, ...
- Create content for sales promotion to increase the number of customers signing up to try products/services.
- Create attention-grabbing content and attract potential customers on Website/Social channels according to brand personality & tone.
- Conceptualize & implement team communication campaigns monthly/quarterly.
- Find out the needs of customers in the ASEAN region. Work directly with relevant departments to capture insight and paint points in the area
- Update outstanding content trends & apply them to your work.
- Synthesize data on communication channels to effectively evaluate the team's effectiveness on each channel.
- On behalf of the department head, work with relevant parties/partners to resolve some assigned tasks.
Requirement:- Graduated from college or university; Graduated with a major in Marketing, Journalism or related majors preferred;
- Priority is given to candidates with experience in the SaaS field
- Use English fluently
- Ability to write articles and create content in both English and Vietnamese
- Minimum 01 year’s experience in content creation
- Experience in brainstorming, developing concepts, and writing scripts for short-form video content
- Ability to adapt writing style to different tones, audiences, and formats
- Be careful and meticulous in work.
- Experience in community management is an advantage.
Compensations and Benefits:- Negotiable salary;
- Working hour: 8:00 - 18:00 (Monday - Friday); 8:00 - 12:00 (Saturday);
- Enjoy benefits and regimes as prescribed by law (Holidays, social insurance, health insurance...);
- Enjoy holidays, New Year, birthdays, benefits for relatives, year-end parties, and other interesting activities during the year;
- Health care: Annual health check;
- Young, creative, dynamic and teamwork-oriented work environment;
- Training and advancement opportunities at work, career development roadmap.
Được thành lập từ 2016, đến nay nhà máy sản xuất Nhôm Trường Thành đã phát triển mạnh mẽ và vươn lên dẫn đầu trong lĩnh vực sản xuất và phân phối sản phẩm nhôm thanh định hình từ phổ thông đến cao cấp. Chúng tôi có trên 300 nhà phân phối, hơn 1000 đại lý và xưởng sản xuất cùng nhiều nhà máy xí nghiệp hợp tác trong thời gian qua.
Tính đến nay nhà máy nhôm Trường Thành đã sở hữu 16 dây chuyền đùn ép, 3 dây chuyền sơn tĩnh điện dạng nằm và dạng đứng cho ra công suất đạt trên 48.000 tấn/ năm. Sau một thời gian dài đưa vào thị trường đến nay thương hiệu GOLD DOOR của nhà máy Nhôm Trường Thành đã tạo được niềm tin từ người tiêu dùng, nhà sản xuất, các kiến trúc sư, tư vấn thiết kế, các nhà thầu và chủ đầu tư.
Quá trình hình thành và phát triển Nhôm Trường Thành: từ năm 2026 đến năm 2022 - Nhôm Trường Thành mở rộng 6 nhà máy với tổng diện tích đến 38.500 m2.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2016: Thành lập công ty TNHH sản xuất Nhôm Trường Thành. Xây dựng nhà máy sản xuất nhôm thanh định hình đầu tiên tại KCN Quất Động, Hà Nội
- Năm 2017: Nhà máy Nhôm Trường Thành số 1 hoạt động
- Năm 2018: Nhà máy Nhôm Trường Thành số 2 hoạt động
- Năm 2019 – 2020: Nhà máy Nhôm Trường Thành số 3 hoạt động
- Năm 2021: Nhà máy Nhôm Trường Thành số 4 hoạt động
- Năm 2022: Xây dựng nhà máy Nhôm Trường Thành tại Long An
- Năm 2025: Phát triển thị trường xuất khẩu
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng Trường Thành cam kết mang tới những sản phẩm nhôm đồng bộ, giá trị bền vững, song hành cùng ngôi nhà Việt.