Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Telesales Representative responsibilities include:
Contacting potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts
Answering questions about products or the company
Asking questions to understand customer requirements and close sales
Job brief
We are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute to generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships.
An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts.
The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business.
Responsibilities
Build the script and improve it day by day to thrive conversion rate.
Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts.
Answer questions about products or the company
Ask questions to understand customer requirements and close sales
Direct prospects to the field sales team when needed
Enter and update customer information in the database
Take and process orders in an accurate manner
Handle grievances to preserve the company’s reputation
Go the “extra mile” to meet sales quota and facilitate future sales
Keep records of calls and sales and note useful information
Working time
From 9 pm-1 am. Monday to Saturday.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements and skills
Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone
Good knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects
Excellent knowledge of English
Excellent communication and interpersonal skills
Cool-tempered and able to handle rejection
Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints
High school diploma; BSc/BA will be a plus
Success Cretirias:
Number of customer register the account on portal.
Amount of revenue.
NPS > 70
Metrix:
Number of customers can call a day.
Conversion rate.
Amount of time / a call.
Number of complain and solution
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tại An Lập Phát, chúng tôi tự hào trong việc tiên phong nâng tầm giá trị nhôm, dẫn đầu thị trường về các giải pháp ứng dụng nhôm cho cuộc sống an cư, vững bền để lập nghiệp và phát triển.
Năm 1998, khi thị trường nhôm Việt Nam vẫn còn nhiều mới lạ, sơ khai, cửa hàng Nhôm Đại Tân ra đời, mang thương hiệu nhôm Ynghua từ Đài Loan, đánh dấu bước khởi đầu cho hành trình ‘nhôm chất lượng cao’ về thị trường Việt Nam tại thành phố Hồ Chí Minh.
Với niềm tin Nhôm giúp đổi mới chất lượng cuộc sống, chúng tôi đã mở rộng mô hình kinh doanh, thành lập thêm các thương hiệu Đại Tân, Fuji đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của thị trường. Các năm tiếp theo, chúng tôi thiết lập hệ thống phân phối và sản xuất rộng khắp cả nước, trải dài từ Quảng Trị đổ vào Cà Mau, từng bước nâng cao tầm quan trọng của nhôm, đưa nhôm vào các ứng dụng thường nhật.
Năm 2015 – nhận thấy vai trò của Nhôm cần được đẩy mạnh, định hình rõ ràng hơn nữa, chúng tôi chuyển mình, để thật sự nâng tầm giá trị của Nhôm đặc biệt trong thiết kế, ứng dụng nội, ngoại thất. Chúng tôi đổi tên thành Tập đoàn Nhôm An Lập Phát – với mong muốn nhôm mang lại cuộc sống An cư, Lập nghiệp và Phát triển bền vững.
Nghiên cứu phát triển sản phẩm theo hướng hiện đại, tối ưu công năng và thiết kế thanh nhôm đạt chuẩn quốc tế, chất lượng cao, An Lập Phát đầu tư máy móc công nghệ theo chuẩn Châu Âu, đồng thời tập trung xây dựng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, liên tục tập huấn nâng cao trình độ chuyên môn, công nghệ hoá toàn bộ hệ thống vận hành, đồng hành cùng sự phát triển của thời đại, xoay quanh giá trị cốt lõi Chất lượng – Đổi mới – Bền vững.