Develop, implement, and continuously improve test strategies, plans, and processes to ensure comprehensive test coverage and risk mitigation.
Oversee and participate in the execution of test cases, ensuring that all software components are rigorously tested for functionality, performance, security, and compliance.
Lead defect triage meetings, prioritize issues, and work closely with development teams to ensure timely resolution of defects
Maintain clear and effective communication with project stakeholders, including developers, project managers, and clients, to report on test progress, issues, and outcomes.
Mentor and coach team members, fostering a culture of continuous improvement, collaboration, and excellence within the QC team.
Ensure that all testing artifacts, including test cases, test plans, and defect reports, are accurately documented and maintained.
Ensure all testing activities adhere to banking regulations and compliance standards, mitigating risks associated with software deployment.At least 5 years of experience in QC Manual
Understanding of the banking industry, including regulatory requirements and industry best practices is a plus.
Proficient in testing methodologies, tools, and processes, with experience in manual testing.
Proven ability to lead and manage a team for Leader position, strong organizational and decision-making skills.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to think critically and make informed decisions.
English: Good communication.No probation;
Salary shall be discussed during the interview;
Monthly working allowance when working at client's office;
5 working days per week (Monday-Friday), some extent flexible working hours;
Friendly, professional and open working environment;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Training courses: Technical skills, Japanese;
Professional and Flexible Working Environment.
Công ty TNHH SX và TM Quân Đạt xin gửi lời cảm ơn đến Quý Khách hàng, Đối tác, Nhà Cung cấp đã tin tưởng, hợp tác và đồng hành cùng công ty chúng tôi trong suốt thời gian qua. Với mục tiêu trở thành nhà tư vấn thiết kế Façade và nhà cung cấp hàng đầu tại Việt Nam và khu vực, chúng tôi luôn dành sự quan tâm đặc biệt đến tài sản hàng đầu của công ty – đó chính là đội ngũ nhân sự.Trên tinh thần đó, Quân Đạt đang sở hữu nhiều nhân sự cao cấp, chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm, đội ngũ công nhân lắp đặt với tay nghề cao đặt biệt là sự kết hợp chặt chẽ với các chuyên gia từ nhiều nước khác nhau. Công ty luôn hướng đến sự sáng tạo trong ứng dụng công nghệ thông tin vào quản trị doanh nghiệp và trang thiết bị phục vụ sản xuất tiên tiến trên thế giới. Bên cạnh đó hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001-2008 giúp kiểm soát tất cả các quy trình nhằm đảm bảo sản phẩm chất lượng tốt nhất trước khi xuất xưởng. Chúng tôi tin tưởng vào tương lai và tự tin vào khả năng đem đến cho Khách hàng những giá trị thiết thực và bền vững. Đây cũng chính là cam kết của chúng tôi đối với Khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Khởi đầu là một xưởng nhỏ vào năm 1991, QUÂN ĐẠT hiện là nhà thầu mặt dựng hàng đầu về Thiết kế, Kỹ thuật, Gia công và Lắp đặt các sản phẩm nhôm kính như vách rèm, cửa sổ, cửa ra vào… cho các tòa nhà cao tầng, sân bay, khách sạn, khu nghỉ dưỡng và các dự án nhà ở trên khắp Việt Nam, Campuchia, Myanmar, Úc,.. và đang mở rộng sang các thị trường khác.
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.