Leanflag is an innovative work management and productivity platform designed to revolutionize the way teams collaborate and manage projects. Currently in its very early stages, Leanflag aims to offer intuitive and powerful solutions for organizing tasks, tracking progress, and enhancing team productivity. Join us from the ground up and transform the future of work management!
Key Responsibilities
- Develop and implement effective sales strategies to drive revenue growth and market expansion in Vietnam.
- Build, Lead and Manage the sales team, setting clear objectives and guiding them to achieve targets.
- Build and maintain strong relationships with key clients, partners, and stakeholders in the local market.
- Identify and pursue new business opportunities, including potential partnerships and collaborations.
- Analyze market trends, customer needs, and competitor activities to refine sales strategies and maintain a competitive edge.
- Work closely with the marketing and product teams to ensure alignment of strategies and effective go-to-market plans.
- Manage and optimize a large portfolio of clients, ensuring high levels of customer satisfaction and retention.
- Provide regular sales forecasts, reports, and performance analyses to the senior leadership team.
- Foster a culture of continuous learning and development within the sales team.
Qualifications
Key Qualifications:
- Proven experience in Sales and Business Development, with a strong network in Vietnam.
- Demonstrated success in managing a large portfolio of clients, preferably in the SaaS industry.
- Strong understanding of the local market dynamics and customer needs.
- Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills.
- Ability to thrive in a fast-paced, startup environment with a proactive and hands-on approach.
- Strong analytical skills and data-driven decision-making abilities.
- Eagerness to learn and adapt in a rapidly changing environment.
Preferred Qualifications:
- Experience with SaaS products and technology solutions.
- Previous experience in a leadership role within a startup or high-growth company.
- Proven track record of achieving and exceeding sales targets.
Benefits
You'll find this place irresistible
Enjoy top-tier compensation, including:
- Monthly NET take-home pay that leaves you smiling
- 13th-month salary
- Performance bonuses that could boost your income up to 02 months' salary
- 24 remote working days per year
- 12 days of annual paid leave
- Flexible working time, from Monday to Friday; weekends are yours
- Company trips and team bonding activities
- Elevate your creativity and productivity in our modern workspace
Especially:
- Shine like a rock star in our fast-growing global B2B SaaS squad
- Blaze a trail to success with our super-fast career track
- Collaborate with the brightest and coolest minds from across the globe
- Be yourself, knowing you're valued and groomed to be your absolute best.
Thai Corp International (Vietnam) Co. Ltd. (“TCI”) là công ty phân phối hàng tiêu dùng (FMCG) hàng đầu với hơn 25 năm kinh nghiệm tại thị trường Việt Nam. Hiện tại, TCI làm việc với tất cả các kênh phân phối lớn và có hơn 300 đại diện kinh doanh tại các tỉnh thành phố nhằm chăm sóc tất cả các nhà phân phối và cửa hàng bán lẻ trên toàn Việt Nam. TCI cung cấp dịch vụ nhanh hơn trực tiếp tới các siêu thị, đại lý, cửa hàng bán sỉ và lẻ tại thành phố Hồ Chí Minh. Trong năm 2010, TCI trở thành một trong những công ty lấy được giấy phép kinh doanh thương mại của chính phủ Việt Nam cho phép công ty phân phối hàng hóa, xuất nhập khẩu và kinh doanh tại Việt Nam. Hiện tại, TCI có mạng lưới phân phối tại 64 tỉnh thành với hơn 1000 đại lý cho hơn 50 ngàn của hàng bán lẻ tại Việt Nam. Với chức năng chính là bán và phân phối, TCI là nhà phân phối chính của các mặt hàng tiêu dùng chính của Thái Lan và các nước khác như Cá hộp ba cô gái, khăn giấy Cellox và E'Mos, sản phẩm sữa đậu nành ICB, đậu hũ ICB, bánh gạo Yappy và Dozo, kẹo mềm, snack... Tất cả các sản phẩm có tên tuổi này được biết và chấp nhận bởi người tiêu dùng Việt Nam. Là công ty phân phối, TCI luôn đặt tên tuổi của mình lên hàng đầu bằng những chiến lược quảng bá, quảng cáo, khuyến mãi tới các khách hàng chiến lược. Vào ngày 1 tháng 9 năm 2010, TCI đã chính thức sát nhập vào tập đoàn Berli Jucker Plc (BJC, Thailand) như là một đối tác kinh doanh.