Responsibilities:
- Planning and implementing digital content strategies across online platforms.
- Ability to produce both short and long form content for various channels.
- Creating a wide range of content forms including blogs, e-book, whitepapers, podcasts, video, and webinars.
- Conceptualize and develop engaging and innovative content and campaigns with the use of photography, video, and infographics.
- Conduct market research and analysis, design and develop propositions that are relevant to target audiences.
- Manage both on-page and off-page SEO strategies.
- Collaborate with designers, other departments, and so on to produce relevant content related to technologies and software development.
- Support marketing teams to conceptualize and organize online events.
- Other duties that may be delegated or stipulated by management.
Requirement:
- At least 6 months of experience as Content Marketing Executive
- Thorough knowledge of search engine and SEO strategies.
- Proficiency in web analytics and other keyword tools.
- Strong command of English, (certificates are preferred)
- Attention to detail, and an eye for creative composition and layout.
- Organizing online events like webinars, compiling ebooks, and editing videos would be an advantage.
Qualifications:
Bachelor’s degree in Marketing or a related major
Benefit:
- Salary: 10,000,000 – 15,000,000 VND/month.
- 13th, 14th monthly salary bonus
- Review working performances 2 times a year.
- Regular training, birthday bonus, company team building (2 times a year)
- Social and health insurance under Vietnamese Labor Law.
- Annual health checkup for all employees.
- Work in a dynamic, open-minded, and creative environment.
Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.