Việc làm Thanh An Food

Cập nhật 27/08/2024 20:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thanh An
Brand and Communications Manager
Thanh An Food
4.3
3 đánh giá 36 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 50 - 70 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Strategic Leadership:

  • Develop and execute comprehensive branding marketing strategies to enhance brand visibility, equity, and performance across all brands within the Asia Strategic Holdings Group.
  • Collaborate with the Country Head of Marketing and other senior leaders to align branding marketing strategies with business objectives and market opportunities.
  • Oversee and ensure brand consistency across all marketing and communication materials.

2. Branding and Communication Oversight:

  • Lead the development of brand strategies and communication plans that resonate with target audiences.
  • Ensure the creation of engaging and effective content for various platforms, including social media, websites, email, and offline channels.
  • Develop PR strategies and manage relationships with media and other stakeholders to enhance brand reputation and visibility.
  • Oversee creative project management, including video and photo shoots, graphic design, and content creation processes.

3. Creative and Content Management:

· Oversee the Creative Manager in leading the Creative Team to produce high-quality visual content that aligns with brand strategies.

· Guide the Content Manager in leading the Content Team to develop compelling written content for various platforms.

· Ensure seamless collaboration between the Creative and Content teams to produce cohesive and effective marketing materials.

4. Performance Measurement and Reporting:

  • Develop and track key performance indicators (KPIs) to measure the effectiveness of branding activities.
  • Provide regular reports and insights to the Country Head of Marketing and senior management on campaign performance and brand health.
  • Collaborate with the Software & Analytics function to develop and improve dashboards that provide relevant business intelligence for decision-making.

5. Capacity Planning and Team Management:

  • Lead the development and implementation of capacity planning strategies, standard operating procedures (SOPs), and scope of work documents to ensure efficient and effective operation of the Creative, and Content teams.
  • Monitor team performance and workload, optimizing resource allocation and project timelines to meet the needs of the brands.
  • Recruit, train, and manage the performance of team members, fostering a high-performance culture and ensuring professional development.

6. Tool and Platform Implementation:

  • Oversee the selection, setup, and integration of tools and platforms that enhance team productivity and compliance with branding and communication standards.
  • Ensure team members are trained on new tools and platforms and facilitate their adoption across the teams.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field; MBA or relevant advanced degree preferred.
  • Proven 7+ experience in a senior marketing role, preferably with a focus on branding, communication and preferably, digital marketing.
  • Excellent leadership, team management, and communication skills.
  • Demonstrated ability to develop and execute comprehensive marketing strategies.
  • Strong project management skills, with the ability to manage multiple projects and deadlines.
  • Proficiency in English is an asset.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
21 Lê Quý Đôn, phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 50 Tr - 70 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P809 tầng 8, tòa nhà Plaschem, số 562 đường Nguyễn Văn Cừ, Phường Gia Thuỵ, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Sức khoẻ là mục tiêu hàng đầu của con người
Đáp ứng điều đó, Công ty TNHH Thanh An dã nghiên cứu và áp dụng khoa học để sản xuất ra các sản phẩm dinh dưỡng phục vụ nhu cầu đảm bảo sức khoẻ của con người.
Với phương châm: Sản phẩm sản xuất từ nguyên liệu tự nhiên, không sử dụng phẩm màu, chất bảo quản chúng tôi mong rằng sẽ đáp ứng được nhu cầu và sự tin cậy của quý khách hàng.
Năm 1998 Công ty TNHH Thanh An được thành lập với mục tiêu ban đầu là giải quyết hàng trăm tấn bơ sữa ế thừa cho nông trường Mộc Châu, nông trường Phù Đổng, nông trường Đức Trọng Lâm Đồng.. Công ty liên doanh với Đài Loan mỗi năm gieo trồng hàng chục Hecta ớt để chế biến ớt xanh bóc vỏ xuất khẩu. Thương hiệu Việt Đài cũng được đặt tên và ra đời từ đó.

Những nghề phổ biến tại Thanh An Food

Bạn làm việc tại Thanh An Food? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thanh An Food

Thanh An Food

Click để đánh giá