Việc làm Ưu Việt Solution

Cập nhật 19/12/2024 14:39
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương Mại Giải Pháp Ưu Việt
Customer Service Manager
Ưu Việt Solution
29 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

Internal

  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues. 
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.

External (Seller/Buyer):

  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints


Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation 
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process


Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Communication in English


Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương Mại Giải Pháp Ưu Việt
Ưu Việt Solution Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Được thành lập từ năm 2010, Uu Viet Solutions là nhà cung cấp các giải pháp toàn diện về nội thất phòng tắm và thiết bị an ninh cao cấp hàng đầu tại Việt Nam với hơn 10 thương hiệu nổi tiếng toàn thế giới, trải dài từ đẳng cấp siêu sang (Jörger) đến phân khúc 5 sao (Brizo, Delta, Axent, Bagnodesign, Bette, Innoci, Aliseo…).

Với sự góp mặt của những thương hiệu đỉnh cao đến từ Mỹ và Châu Âu, chắc chắn sẽ mang đến cho khách hàng những giải pháp với chất lượng vượt trội, thiết kế ấn tượng và công nghệ thông minh, góp phần tạo nên một không gian sống an toàn, tiện nghi và thể hiện rõ nét cá tính riêng của mỗi người

Những nghề phổ biến tại Ưu Việt Solution

Bạn làm việc tại Ưu Việt Solution? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ưu Việt Solution

Ưu Việt Solution

Click để đánh giá