Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Công ty TNHH Thương mại Milano hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, nhượng quyền và kinh doanh các sản phẩm đồ uống (không cồn). Hiện tại Công ty đã có hơn 1.400 cửa hàng nhượng quyền trên khắp cả nước. Trong năm nay, công ty phát triển thêm chuỗi thương hiệu Milano Premium với mong muốn mang đến một luồng gió mới cho ngành F&B nói chung và cà phê nói riêng. Mục tiêu của Milano Coffee là xây dựng một đội ngũ trẻ, năng động, sáng tạo mang lại sự phát triển hưng thịnh cho công ty trong hành trình những năm tiếp theo. Do đó, Công ty luôn mở ra nhiều cơ hội việc làm cho ứng viên và đào tạo sâu về chuyên môn nghiệp vụ. Hãy trở thành một thành viên của đại gia đình Milano Coffee các bạn nhé.