Việc làm Thương Mại Rồng Phương Bắc

Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Rồng Phương Bắc
Service Planner
Thương Mại Rồng Phương Bắc
42 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
Mô tả Công việc
Mission of the role: To deliver the most forward and proactive Service planning, ensuring that Compressor Technique Service (CTS) operation requirements are met in a timely and efficient manner.
Main responsibilities
A. Forward Planning & follow-up
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
B. Operations efficiency
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
C. Customer satisfaction
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
D. Others
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.
Liaise with customers by phone or e-mail to arrange and confirm the service visits, and ensure customers are fully aware of the work and the date the work is to be carried out. Prepare customer work permits prior to the visit date.
Ensure all parts/required tools/ material & qualified FSE are available prior to the visit date.
Monitor and recording the progress to ensure work is fully completed, and any additional work is planned and completed in a timely fashion.
Ensure all service orders are closed and/or invoiced immediately upon completion by service engineer.
Regularly liaise with the Technical Manager and Field Service Engineers, internal departments, and other Service Centers to expedite customer requests.
Maintain the Planning Board, to ensure that quality reports can be gathered via SAP reporting facilities.
Maintain all KPIs on Power BI- Planner dashboard within Group Benchmark
Interact with customers to collect customer feedback and contribute to improvement of customer satisfaction level.
Act as the Hotline of Service pick-up person when required.
Update service tasks in C4C as soon as possible upon receipt.
Assist with contract processing when required.
Undertake ad-hoc project tasks when required.Yêu Cầu Công Việc
Required experiences
1 to 2-year experience in SAP/Power-BI planning and reporting system
Experience to monitor and control plans of others to achieve assigned targets
Experience in administration and documentation work is an advantage
Good command of Microsoft office suite (Words, Excel, PowerPoint, OneNote...)
Required personal affinity
Extrovert - like to interact with other people
Positive thinking and can-do attitude
Capable ownership with accountability
Self-motivation to lead yourself to overcome challenges
Having growth mindset. Quick to learn from different sources and apply new knowledge to work.
Required education & knowledge
Bachelor's degree in business administration, commercial or technical field, or proven by related work experience.
Solid verbal and written English skills.
Quick to learn Atlas Copco products and services at basic level.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thương Mại Rồng Phương Bắc
Thương Mại Rồng Phương Bắc Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
2/IX Khu phố 2, Khu định cư Tân Qui Đông, Phường Tân Phong, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công ty TNHH TM Rồng Phương Bắc chuyên kinh doanh, phân phối, sản xuất các sản phẩm nội thất văn phòng tại thị trường Việt Nam với các thương hiệu hàng đầu thế giới như Herman Miller, Merryfair, Fursys, Bestuhl, The City, The Metro (www.thecity.com.vn). Chúng tôi đã hoàn thiện hệ thống showroom tại 3 thành phố lớn HCM- HÀ NỘI- ĐÀ NẴNG.

Với tầm nhìn là thương hiệu uy tín dẫn đầu trong phân khúc cấp trung-cao cấp, chúng tôi cam kết sẽ mang lại sự trải nghiệm sản phẩm nội thất văn phòng hòa cùng không gian làm việc hiện đại, tiện ích và thư giãn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Công ty TNHH TM Rồng Phương Bắc là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm nội thất văn phòng tại thị trường Việt Nam được thành lập năm 2008

Mission

  •  Với tầm nhìn là thương hiệu uy tín dẫn đầu trong phân khúc cấp trung-cao cấp, chúng tôi cam kết sẽ mang lại sự trải nghiệm sản phẩm nội thất văn phòng hòa cùng không gian làm việc hiện đại, tiện ích và thư giãn.

 

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Rồng Phương Bắc

Bạn làm việc tại Thương Mại Rồng Phương Bắc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Rồng Phương Bắc

Thương Mại Rồng Phương Bắc

Click để đánh giá