Việc làm Thương mại SIV

Cập nhật 18/12/2024 11:09
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại SIV
Marketing & Branding Manager
Thương mại SIV
29 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 6 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

  • Strategic Leadership and Planning (35%)
  • Define and support the overall Brand & Marketing integrated strategy in collaboration with the regional marketing team.
  • Develop and execute Go-to-Market Strategies, including ATL/BTL/TTL or 360 Plans, to ensure cohesive and impactful brand presence.
  • Identify target audiences, set objectives, and outline desired outcomes for marketing campaigns
  • Brand Management (20%)
  • Ensure a coherent and consistent brand image across all retail touchpoints in our customers' physical stores.
  • Drive meaningful campaigns, partnerships, tie-ups, and promotions to enhance brand relevance and strengthen brand and customer engagement
  • Budget Management (15%)
  • Ensure efficient use of the assigned budget to deliver maximum brand amplification.
  • Track and report on marketing expenditures, ensuring cost-effective strategies and high ROI
  • Campaign Development (20%)
  • Develop and oversee the content of marketing campaigns, ensuring alignment with brand guidelines and market requirements.
  • Lead in-house marketing team and creative agencies to develop communication ideas and collateral for campaign projects
  • Market Insights and Trends (5%)
  • Identify new trends and insights to drive effective marketing activities that increase brand awareness, consideration, and conversion.
  • Analyze market data and recommend innovative strategies to stay ahead of industry trends
  • Collaboration and Execution (5%)
  • Work with internal and external teams to ensure that tasks are completed, and programs are delivered on time
  • Execute all public relations activities, including liaising with agencies to craft adaptable PR plans for the local market
  • Develop and execute creative marketing events and all communications initiatives in accordance with the principal's strategic direction

Requirements

  • Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns.
  • Strong leadership and team management skills.
  • Excellent communication and interpersonal skills. English language proficiency is preferred.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms.
  • Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
  • Ability to work independently and manage multiple projects simultaneously
  • Bachelor’s degree in marketing, Business Administration, or a related field.
  • At least 6-8 years of experience in marketing, with a focus on FMCG and rural markets
  • Stakeholder management - working together with multiple ops personnel
  • Strategic and Results-driven – strong in conceptualizing and planning
  • Leadership - the candidate will lead the local marketing team
  • Strong Analytical Skills - ability to interpret data to make informed decisions
  • Comfortable with uncertainty - the role will evolve according to business needs
  • Advanced English
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương mại SIV
Thương mại SIV Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 7.12A, Tầng 7, Tòa nhà Charmington La Pointe, Số 181 đường Cao Thắng nối dài, phường 12, quận 10, thành phố Hồ Chí Minh

Công ty TNHH Thương Mại SIV là công ty đại diện của hãng Straumann Thụy Sỹ - một Tập đoàn dẫn đầu trên thế giới về lĩnh vực Implant nha khoa, có trụ sở chính tại Basel – Thụy Sĩ với hơn 2400 nhân viên hoạt động trên 70 quốc gia. Thương hiệu Implants Straumann đã được nghiên cứu và phát triển trên 60 năm qua và dẫn đầu thế giới về chất lượng sản phẩm tốt nhất thông qua những nghiên cứu cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng. Thông qua các đổi mới tiên phong, chúng tôi đã biến chuyển việc điều trị nhanh hơn, thời gian lành thương ngắn hơn và kết quả tốt hơn. Cùng với các bác sĩ hàng đầu trên toàn thế giới, Straumann đã nghiên cứu hiệu quả lâm sàng của implant SLActive® trong các điều kiện y khoa và các quy trình điều trị khó khăn nhất để chứng minh khả năng lành thương xuất sắc của công nghệ xử lý bề mặt SLActive® đối với ngay cả những bệnh nhân tiểu đường. Trải qua hơn 5 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Implants Straumann đã tạo được sự uy tín và tin dùng của hầu hết tất cả các bệnh viện chuyên ngành Răng Hàm Mặt và hầu hết các bác sĩ Nha khoa nổi tiếng tại Việt Nam. Bên cạnh đó, công ty còn phối hợp tổ chức các lớp học đào tạo liên kết với các trường Đại học Y Dược TPHCM, Đại học Y Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y Hà Nội, Đại học Y Cần Thơ và các trường Đại học Y khác trên khắp các tỉnh thành.

Những nghề phổ biến tại Thương mại SIV

Bạn làm việc tại Thương mại SIV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại SIV

Thương mại SIV

Click để đánh giá