Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
[Silverland Bến Thành] - Sales Manager (Mice & Events)/ Quản Lý Kinh Doanh (Mice & Events)
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương:
16 - 20 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
15/10/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Silverland Central: 15-17 Nguyễn An Ninh, P. Bến Thành, Q.1, TP. HCM
Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
13/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Không
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Phát Triển Thị Trường , Giám Sát Bán Hàng
Mô tả công việc
In charge of selling banquets, MICE, negotiating contracts, and dealing with suppliers and clients for bookings and online guest bookings (birthday, anniversary, ETC.).
Identifies market needs and trends.
Prepare daily and monthly event sales reports (business negotiating, business confirmed, and business lost; always be aware of the reason for losing business in order to improve for further business opportunities).
Solicit maximum business from market segments as assigned by the Director of Sales/General Manager when required.
Achieving a target MICE and banquet revenue.
Follow up to answer questions, address concerns, and secure commitments through signed contracts.
Meet with guests to show facilities, develop menus, and offer other services such as audio/visual entertainment.
Follow up after the event to make sure everyone had a great time and to ask about future bookings.
To identify business potential and keep close contact with former and potential clients through personal visits, phone calls, and correspondences in view of contract signing (especially in corporate, commercial, and MICE segments).
Work with the marketing team to develop marketing camping for the event.
Additional responsibilities assigned by the Director of Sales/Board of Manager.
Identifies market needs and trends.
Prepare daily and monthly event sales reports (business negotiating, business confirmed, and business lost; always be aware of the reason for losing business in order to improve for further business opportunities).
Solicit maximum business from market segments as assigned by the Director of Sales/General Manager when required.
Achieving a target MICE and banquet revenue.
Follow up to answer questions, address concerns, and secure commitments through signed contracts.
Meet with guests to show facilities, develop menus, and offer other services such as audio/visual entertainment.
Follow up after the event to make sure everyone had a great time and to ask about future bookings.
To identify business potential and keep close contact with former and potential clients through personal visits, phone calls, and correspondences in view of contract signing (especially in corporate, commercial, and MICE segments).
Work with the marketing team to develop marketing camping for the event.
Additional responsibilities assigned by the Director of Sales/Board of Manager.
Yêu cầu công việc
Background in hospitality.
Indeally with a relevant degree or diploma hospitality or tourism management.
Minimum of 1 years of experience in Sales as MICE/ Banquet Sales Executive/ Manager.
Good in problem solving, administrative and interpersonal skills.
Indeally with a relevant degree or diploma hospitality or tourism management.
Minimum of 1 years of experience in Sales as MICE/ Banquet Sales Executive/ Manager.
Good in problem solving, administrative and interpersonal skills.
Quyền lợi được hưởng
Negotiable salary.
Service charge.
KPIs bonus.
Annual leave.
Social Insurance
Training and Development
Others as Hotel's policy: Daily Meal, AL, 13th bonus...
Service charge.
KPIs bonus.
Annual leave.
Social Insurance
Training and Development
Others as Hotel's policy: Daily Meal, AL, 13th bonus...
Khu vực
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Tòa nhà Anna, Công viên Phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
TÜV Rheinland là tổ chức quốc tế chứng nhận độc lập kiểm soát về kỳ thuật, an toàn với hơn 18.000 nhân viên, trụ sở chính tại CHLB Đức và 500 văn phòng tại 66 quốc gia được thành lập vào năm 1872. Tên ban đầu là Dampfkessel-Überwachungs-Verein (Hội kiểm soát nồi hơi nước),[2] Dịch vụ của TÜV Rheinland tập trung vào 6 lĩnh vực: dịch vụ kỹ thuật công nghiệp, giao thông vận tải, chất lượng và an toàn sản phẩm, chăm sóc cuộc sống, đào tạo - tư vấn và chứng nhận hệ thống quản lý.
Những nghề phổ biến tại TÜV Rheinland
Bạn làm việc tại TÜV Rheinland? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TÜV Rheinland
Click để đánh giá