Việc làm CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM

Cập nhật 19/12/2024 11:40
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM
Universal Banking Officer (40001601)
CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM
28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder responsible for:

  • Ensure to advise and provide personal financial products and services in accordance with customer needs, in order to bring the best experience to customers.
  • Ensure compliance and minimizes risks when processing transactions, providing products and services to customers.

Key Accountabilities (1)
  • Carrying out transactions and providing services:
  • Perform work in accordance with policies, regulations, procedures, internal guidelines... and service quality commitments (SLAs)
  • Perform cash and non-cash transactions for customers (such as opening accounts, receiving deposits, etc.) in accordance with TCB's procedures.
  • Update TCB's product informaiton, regulations, procedures, Marketing program, Sales Campaign and guidelines to provide services to retail customers in the fastest and best way
  • Receive and resolve customer requests and complaints in accordance with Techcombank's regulations.
  • Receive customers' opinions on products, processes, services, policies... to have recommendations for related departments for improving product, process and policy
  • Consulting: Identify opportunities for upselling, cross-selling, consulting and providing personal financial products and services suitable to customer needs
  • Receive and understand customer information to advise and provide products and services suitable to customer needs or introduce to positions according to regulations to bring the best experience to customers. Client.
  • Identify opportunities for upselling and cross-selling during the transaction process and encourage customers to use other products.
  • Exploit, consult, and provide personal financial products and services suitable to customer needs according to the assigned customer list in each period.
  • Ensuring correct and complete advice on personal financial products and services and in accordance with customer needs
  • Develop customers through sales channels according to the bank's orientation from time to time
  • Effective management: Manage plans and business results
  • Develop and implement individual business plans to achieve assigned business targets.

Key Accountabilities (2)
Report And Checking

  • Check transactions/documents arising during the day
  • Reconcile transactions and cash amounts, ensure the balance in the cash fund reaches zero after the end of trading hours
  • Check the documents that have accounted for the previous day's transactions.
  • Prepare daily reports after trading hours end
  • Be a member of the ATM fundraising team at the branch/transaction office/neighborhood.
  • Perform other tasks as assigned by the Supervisor/Instructor Team Leader.

Key Accountabilities (3)
Human Resources: Developing people & building a corporate culture

Self Development

  • Fully participate in TCB's training programs
  • Always have the spirit of self-learning in work and life
  • Proactively build personal development plans.
  • Always have an open attitude to share information with others and be willing to accept change.
  • Take ownership and responsibility in work, aiming for outstanding results.

Build corporate culture at the unit

  • Build a culture of cohesion and encourage colleagues to achieve success.
  • Be fully aware of Techcombank's organizational culture and perform tasks in the spirit of TCB's 5 core values and behavioral standards, demonstrating Techcomer's DNA.

(*) Perform other tasks as assigned by superiors from time to time."

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Graduated bachelor preferably in majors: economics - finance - banking.
  • At least 03 years of experience in the banking sector
  • Proficient in office skill
  • English ability: Not Apply
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn Xiaomi được thành lập vào tháng 4 năm 2010 và được niêm yết trên Bảng chính của Sở giao dịch chứng khoán Hồng Kông vào ngày 9 tháng 7 năm 2018 (1810.HK). Xiaomi là một công ty internet với điện thoại thông minh và phần cứng thông minh được kết nối bằng nền tảng Internet of Things (IoT). Với tầm nhìn trở thành bạn của người dùng và là “công ty tuyệt vời nhất” trong lòng người dùng, Xiaomi cam kết đổi mới liên tục, tập trung kiên định vào chất lượng và hiệu quả. Công ty không ngừng tạo ra những sản phẩm tuyệt vời với mức giá trung thực để mọi người trên thế giới tận hưởng cuộc sống tốt đẹp hơn thông qua các công nghệ tiên tiến. Xiaomi hiện là thương hiệu điện thoại thông minh lớn thứ 4 thế giới và đã thiết lập nền tảng IoT tiêu dùng lớn nhất thế giới, với hơn 196 triệu thiết bị thông minh được kết nối với nền tảng này, không bao gồm điện thoại thông minh và máy tính xách tay. Hiện tại, các sản phẩm của Xiaomi đã có mặt tại hơn 80 quốc gia và khu vực trên thế giới và có chỗ đứng hàng đầu tại nhiều quốc gia và khu vực trong số đó. Vào tháng 7 năm 2019, Xiaomi lần đầu tiên lọt vào danh sách Fortune Global 500, xếp thứ 468 trong số tất cả và thứ 7 trong danh mục Dịch vụ Internet và Bán lẻ. Đây cũng là công ty trẻ nhất trong Global 500 năm 2019.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2010

Mission

  • Công ty không ngừng tạo ra những sản phẩm tuyệt vời với mức giá trung thực để mọi người trên thế giới tận hưởng cuộc sống tốt đẹp hơn thông qua các công nghệ tiên tiến. Xiaomi hiện là thương hiệu điện thoại thông minh lớn thứ 4 thế giới và đã thiết lập nền tảng IoT tiêu dùng lớn nhất thế giới, với hơn 196 triệu thiết bị thông minh được kết nối với nền tảng này, không bao gồm điện thoại thông minh và máy tính xách tay. Hiện tại, các sản phẩm của Xiaomi đã có mặt tại hơn 80 quốc gia và khu vực trên thế giới và có chỗ đứng hàng đầu tại nhiều quốc gia và khu vực trong số đó. Vào tháng 7 năm 2019, Xiaomi lần đầu tiên lọt vào danh sách Fortune Global 500, xếp thứ 468 trong số tất cả và thứ 7 trong danh mục Dịch vụ Internet và Bán lẻ. Đây cũng là công ty trẻ nhất trong Global 500 năm 2019.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM

CÔNG TY TNHH XIAOMI VIỆT NAM

Click để đánh giá