Mô tả công việc
· Issue membership cards and vouchers
· Manage customers' accounts and maintain customer databases
· Issue VAT invoice as request promptly, accurately and timely
· Conduct VAT refund procedure
· Provide Gift wrapping service to customers
· Update Lost and Found book, return lost things to owner
· Deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
· Obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
· Provide pricing and delivery information
· Respond promptly to customer inquiries
· Handle and resolve customer complaints
· Direct requests and unresolved issues to the designated resource
· Keep records of customer interactions and transactions
· Record details of inquiries, comments and complaints
· Record details of actions taken
· Communicate and coordinate with internal departments
· Provide feedback on the efficiency of the customer service process
· Check and maintain audio system in good condition and ready to use
· Make announcement, play music, and promotion clips timely
· Checks, clean, maintain clean customer service area and daily housekeeping duties
· Any other duties as and when assigned by the company
Yêu cầu công việc
· Bachelor Degree with related major
· Knowledge of customer service principles and practices
· At least 01-year experience in Customer Service
· Experience in working for MNC is favorable
· Fluent in English for all skills: speaking, writing, listening & reading
· Proficient in MS Office application
· Interpersonal skills
· Communication skills - verbal and written
· Listening skills
· Problem analysis and problem-solving
· Attention to detail and accuracy
· Customer service orientation
· Stress tolerance
· Being able to work on shift, weekends and public holidays when required
Quyền lợi được hưởng
- Thu nhập cố định: cạnh tranh với thị trường bán lẻ
- Công ty tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo mức lương cho Nhân viên
- Có chế độ Bảo hiểm sức khỏe, khám sức khỏe định kỳ
- Lương tháng 13, tăng lương 1 năm 1 lần, thưởng năm
- Được cấp đồng phục và có thêm các phụ cấp xăng xe
- Công ty có nhà ăn và tài trợ suất ăn cho nhân viên.
- Được hưởng 12 ngày phép/năm và 3 ngày nghỉ bệnh do công ty chi trả.
- Được tham gia các chương trình đào tạo gia tăng năng lực của Công ty để cùng thăng tiến trong sự nghiệp lâu dài
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION là công ty 100% vốn của Nhật Bản thuộc tập đoàn Misumi _Nhật Bản (Misumi Group Inc). Tại Việt Nam nhà máy sản xuất đầu tiên được thành lập năm 1995, tính đến nay CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN SÀI GÒN PRECISION đã có 4 nhà máy hoạt động sản xuất tọa lạc tại Khu Chế Xuất Linh Trung 1 và 2 Thành phố Thủ Đức, TP.HCM với tổng số nhân viên trên 3600 người.
Sản phẩm của Công ty chúng tôi sản xuất ra là những linh kiện cơ khí chính xác được dùng trong các ngành công nghiệp sản xuất, các máy công nghệ cao, các thiết bị đo đạc chính xác.
Phương châm, mục tiêu của công ty và nhân viên đó là: Tạo ra những sản phẩm có chất lượng cao nhất với thời gian giao hàng ngắn và giá cả cạnh tranh.
Cùng nhau đặt ra những chỉ tiêu: có mục đích và mục tiêu đúng, nỗ lực bằng phương pháp đúng, đánh giá kết quả một cách chính xác.