Mô tả công việc
Designs include typography and page layouts; they range from broad visual identities for marketing campaigns to specific logos, homepage banners and ads.
Conceptualize and design advertisements, posters, banners, videos, etc.
Ensure final graphics and layouts are visually appealing and on-brand.
Tools used include Adobe Illustrator, Adobe Photoshop and occasional edit video.
Proofreads all project to ensure accuracy in spelling, grammar, and basic information.
Propose innovative design ideas to achieve the campaign goals.
Participate in brainstorming to develop ideas and design direction.
Actively contribute creative ideas for campaigns' concepts.
Research and update new design trends to improve the quality and efficiency of design products.
Present ideas and designs to internal team/Client for approval.
Begin work on multiple projects based on specified priority.
Yêu cầu công việc
At least 3+ years of experience. Previous work experience or knowledge in the medical or healthcare field is an advantage.
Good artistic ability, dynamism, and creativity, rich in ideas, logical, creative thinking, and always proactive in work.
Manages multiple projects simultaneously working with a high level of independence on new or unfamiliar projects.
Maintains timely turnaround, meets deadlines and ensures accuracy.
Adapts quickly to new challenges and problem solving to find the best solutions for desired outcomes.
Ability to work within and elevate brand standards. This includes above average typography skills, a knack for interpreting rising design trends, and ideas for new ways to improve the visual identity of multi-brands.
Quyền lợi được hưởng
Annual leave, insurances will be following to Vietnam Law and as company's regulations.
Periodic health check at a leading international hospital.
Health insurance (PVI).
Providing Macbook as a working tool during the working process.
Exciting annual trip, team building party, monthly birthday event and team activities.
Dynamic working environment, young colleagues, trained periodically and updated with the latest trends in Digital Marketing.
Participate in specialized skill training and marketing course.
Working time: Full-time (9:00 - 18:00), Monday to Friday.
Work at 12A Floor, Long Tower 101 - 103 Nguyen Cuu Van St.,Ward 17, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City, Viet Nam.
Công ty KEIKO Việt Nam là đơn vị độc quyền phân phối và phát triển các nhãn hàng thời trang nam quốc tế…Hiện KEIKO VIỆT NAM là đại diện độc quyền tại Việt Nam của hai thương hiệu LARE BOSS , SAN_KELLOFF, CRAGMAN. Nhắc đến LARE BOSS , SAN_KELLOFF, CRAGMAN là nhắc đến 3 tên tuổi thời trang danh tiếng đến từ đất nước hình chiếc ủng – Italya…Vẻ đẹp lãng mạn và chất nam tính riêng có của đàn ông thành Roma đã trở thành chất liệu quan trọng nhất cho các nhà thiết kế Italy sáng tạo nên những kiểu dáng thời trang đơn giản nhưng cực kỳ thanh lịch, trang nhã và sang trọng…
Từ lâu, KEIKO Việt Nam được biết đến là một thương hiệu uy tín, một điểm đến tin cậy và một môi trường làm việc năng động, sáng tạo, cầu thị và đoàn kết…Tại KEIKO, bạn sẽ được trải nghiệm trong một không khí thời trang thực thụ, một đam mê thời thượng đích thực và một phong cách làm việc trẻ trung, năng động, mang tinh thần Team Work hiện đại…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
- Từ lâu, KEIKO Việt Nam được biết đến là một thương hiệu uy tín, một điểm đến tin cậy và một môi trường làm việc năng động, sáng tạo, cầu thị và đoàn kết…Tại KEIKO, bạn sẽ được trải nghiệm trong một không khí thời trang thực thụ, một đam mê thời thượng đích thực và một phong cách làm việc trẻ trung, năng động, mang tinh thần Team Work hiện đại…
Review Keiko Việt Nam
Môi trường làm việc tại đây thật sự tuyệt vời với sự hỗ trợ và chia sẻ kinh nghiệm từ đồng nghiệp. Mọi người rất thân thiện và chu đáo. Quy trình làm việc phức tạp và lặp đi lặp lại. Dữ liệu không được quản lý hiệu quả, dẫn đến sự không đồng đều trong việc phân công công việc. Sự không đồng bộ giữa các bộ phận là một vấn đề khá lớn